کد خبر: ۷۰۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۵۳۷
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت مجلس پیگیر مشکل سرمایه‌گذاران کاسپین خواهد بود.
مجلس پیگیر مشکل سرمایه‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین استبه گزارش خبرداغ،سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  ایلنا با اشاره به اعتراض سپرده‌گزاران موسسه کاسپین گفت: این موسسه مالی و اعتباری از تجمیع هشت موسسه مالی از جمله فرشتگان تشکیل شده و در صورتی که فرایند انتقال در اسرع وقت انجام نشود، نمایندگان و به خصوص کمیسیون اقتصادی مجلس اقدامات قانونی لازم را برای دفاع از حقوق مردم انجام خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: موسسه کاسپین تحت نظارت بانک مرکزی است و انشالله روندی طی شود تا منافع مردم تامین شود و انتقال به درستی و با حداکثر سرعت انجام شود.

او درباره سایر موسسات مشابه مثل ثامن‌الحجج گفت: درباره این موسسه با تصمیم شورای عالی امنیت ملی و بانک مرکزی و بانک پارسیان، مشکل بسیاری از سپرده‌گذاران حل شد و با فروش سایر اموال مشکل سایر سرمایه‌گذاران نیز حل خواهد شد.

موسوی از مردم درخواست کرد تا تنها در موسساتی سرمایه‌های خود را قرار دهند که از بانک مرکزی مجوز دارند و به بهانه سودهای واهی پول خود را در موسسات غیرمجاز سرمایه‌گذاری نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر از قوچان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
"موسوی از مردم درخواست کرد تا تنها در موسساتی سرمایه‌های خود را قرار دهند که از بانک مرکزی مجوز دارند"
جناب موسوی موسسه کاسپین که مجوز هم داره پس چرا حداکثر حمایت بانک مرکزی از موسسه ای که خودش به اون مجوز فعالیت داده، شده اعلام چند تا شماره تلفن از خود موسسه کاسپن؟
تو اینطور مواقع اعطای خط اعتباری حداقل انتظار موسسه دست به گریبان با بحرانه.
بد بخت بیچاره شده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
سلام مجوز رادولت مردان دادن تقصیر ماچیست دار وندارمان را به کاسپین ریختیم پدرم ناتوان است مثل ان میمونه که شمابگوئید وارد این مکان شوید مکان امنه باخانواده وارد شدیم 9نفرمنجمله یک معلول تشنجی که بسیار پر خرجم هست سلاخیمان کردند بعد بگویند اشکال نداره مجوز داره این شد حرف حساب خرجیمان خیلی بود که اینکارراکردیم الان چکار کنیم بریم دزدی مستاجریم تورا به هرکه اعتقاد به ان داریدبدادمان برسید متشکرم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: