کد خبر: ۷۰۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۴۰۵
براساس تحليل آخرين داده های هواشناسی طی 24 ساعت آينده درغالب مناطق كشور جوی پايدار همراه با سكون نسبی هوا پيش بينی می شود.
به گزارش خبرداغ،براساس تحليل آخرين داده های هواشناسی طی 24 ساعت آينده درغالب مناطق كشور، جوی پايدار همراه با سكون نسبی هوا پيش بینی می شود كه در شهرهای صنعتی و پر جمعيت با انباشت آلاينده های جوی همراه خواهد بود.

طی روز پنج شنبه در غرب سواحل دريای خزر افزايش ابر و بارش باران پيش بينی می شود و هچنين با جنوبی شدن جريانات بر روی دريای عمان و خليج فارس در مناطق جنوب شرق و جنوب كشور و بخصوص دامنه های زاگرس مركزی و جنوبی افزايش ابر و بارش باران پيش بينی می شود كه در جنوب شرق وزش باد و رعد و برق نيز دور از انتظار نخواهد بود.

روز جمعه سامانه بارشی كه در نيمه جنوبی كشور فعال بوده در جنوب شرق ، شرق و برخی مناطق جنوبی كشور ادامه خواهد شد و همچنين بارش در غرب سواحل و دامنه های البرز مركزی در اين روز ادامه خواهد داشت.

هوای تهران صاف همراه با غبار محلی


فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از آب و هوای صاف تهران همراه با غبار محلی طی امروز و فردا خبر داد و اظهار داشت: برای فردا بعد از ظهر جوی ناپایدار پیش بینی می شود

وی در ادامه افزود:  برای روز جمعه  بارش باران پدیده دور از انتظاری نخواهد بود.

 
نقشه آب و هوا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: