کد خبر: ۷۰۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۲۶۸
معاون پایش و نظارت اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران با اشاره به پایداری هوا گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا آخر هفته جاری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تکرار شود.
هوای تهران تا پایان هفته آلوده استمحمد رستگاری با اشاره به اینکه میانگین شاخص عدد ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون ظهر امروز بر روی عدد 118 قرار گرفت، اظهار داشت: امروز شرایط ناسالم برای گروه‌های حسّاس تکرار شد و پیش‌بینی می‌شود که کماکان تا آخر هفته نیز شرایط ناسالم برای گروه‌های حسّاس را داشته باشیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، وی با بیان توصیه‌های لازم به شهروندان تأکید کرد: توصیه می‌شود در چنین شرایطی بیماران قلبی و ریوی، زنان باردار، سالمندان و کودکان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

معاون پلیش و نظارت اداره‌ کل حفاظت محیط‌ زیست استان تهران در توصیه به سایر شهروندان گفت: بهتر است که سایر افراد نیز از انجام فعالیت شدید بدنی در فضای باز خودداری و شهروندان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استقاده کنند تا باعث افزایش آلاینده‌ها نشود.

رستگاری در پایان با اشاره به عدم تشکیل کمیته آلودگی هوا عنوان کرد: از آنجا که به شرایط اضطرار نرسیدیم، کمیته کارگروه آلودگی هوا تشکیل نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: