کد خبر: ۷۰۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۱۳
کاربران شبکه های اجتماعی عکس های تأسف آوری از تکه تکه کردن سه شیر را در آفریقای جنوبی به اشتراک گذاشتند.
به گزارش خبرداغ ، کاربران شبکه های اجتماعی هفته گذشته عکس هایی از سه شیر را به اشتراک گذاشتند که سرها و چنگال هایشان به شکل وحشیانه ای قطع شده بود. "آندره دی لانگ" صاحب این شیرها که مدیر یک باغ وحش است در گفت وگو با شماری از رسانه های بین المللی گفت: "صبح که از خواب بیدار شدم شیرها را دیدم که به طرز وحشتناکی کشته شده بودند".

 

وی گفت به نظرم به شیرها در لانه هایشان سم خورانده شده و سپس برای بریدن سر و دست و پاهایشان آنان را بیرون کشانده اند تا از آن اعضا برای سحر و جادو استفاده کنند. لانگ گفت: "هدف از کشتن شیرها استفاده از سرها و دست و پاهابشان برای سحر یا شعبده بازی بوده است".

 

 روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت این حمله ترسناک بیرون نزدیک مرزهای زیمبابوه و موزامبیک و در منطقه ای رخ داده که به رواج سحر و جادو مشهور است.

 

صاحب این مزرعه معتقد است یکی از کارگران با یک دعانویس در برابر دریافت مبلغی پول توافق کرده و شیرها را کشته و سرها و دست و پاهای آنها را تحویل داده است.

لانگ گفت: "این دومین باری است که چنین حادثه ای رخ می دهد. سال گذشته نیز چنین اتفاقی افتاد و عده ای سه گربه وحشی را کشتند، سرهایشان را جدا کردند و بدنشان را نیز تکه تکه کردند.

 

پلیس آفریقای جنوبی روز جمعه از تعقیب قاتلان شیرها خبر داد.

 

"مواچی نجوب" سخنگوی پلیس گفت: "شیرهای نر چهارشنبه گذشته در باغ منطقه لیمبوبو واقع در شمال کشور کشته شدند". او افزود: "عاملان حادثه پس از ورود به این باغ، نرده های قفس شیرها را بریده اند و موضوع خوراندن سم  به آنان منتفی دانست".

 

گزارشها حاکی است شاید قسمت هایی از بدن شیرها در طب سنتی مورد استفاده باشد؛ زیرا برخی پزشکان طب سنتی و دعانویسان برای حل مشکلات مراجعه کنندگانشان از آن استفاده می کنند.

 

روزنامه بیزی نس گفت ارزش این  سه شیر 66 هزار و 600 دلار بوده است.

 

 

العالم/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: