کد خبر: ۷۰۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۸۵۲
فال روزانه سه شنبه 28 دی 1395
متولد فروردین : از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.

متولد اردیبهشت : به تازگی مسائل جدیدی وارد زندگی شما شده است که شما را به شدت نگران کرده اند اما نگران نباشید زیرا غافلگیری‌های شیرینی را سرنوشت برای شما رغم زده است تا به تمایلات درونی خود نائل شوید.شما دلتان می‌خواهد از صحنه زندگی تان دور شوید و دیگر مسئولیتی را در قبال کسی نداشته باشید اما لازم است بدانید که همین مسئولیت‌ها باعث شده اند که شما انگیره‌ای برای ادامه زندگی تان داشته باشید و گرنه که شما خیلی وقت پیش از زندگی باز مانده بودید.این مسائل براستی مسائل جزیی هستند زیرا تمام افراد نیز مانند شما دارای مشکل هستند و شما تنها شخصی نیستید که این مشکلات را تجربه می‌کنید.

متولد خرداد : شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

متولد تیر : به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

متولد مرداد
: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

متولد شهریور
: جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

متولد مهر : شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید. ﺁبان با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد. ﺁذر شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

متولد آبان
: احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

متولد آذر
: شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

متولد دی : حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

متولد بهمن
: شما ممکن است احساس کنید که واقعا به کمبود وقت دچار شده اید. این ممکن است به شما کمک کند که همین امروز کارتان را شروع کنید، گرچه عاقلانه ترین کار این است که صبر کنید. معمولا، صبر و شکیبایی نقطه قوت شماست، اما امروز چیزی شما را وسوسه می‌کند تا دست به یک کار غیر ارادی بزنید. بدون اینکه احساسات خود را بیان کنید، فقط آنها را مشاهده کنید. اگر بخواهید شتاب زده عمل کنید، مطمئن باشید که یک فرصت عالی و شگفت آور را از دست خواهید داد.

متولد اسفند
: شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: