کد خبر: ۷۰۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
تعداد پروازهای های داخلی فرودگاه بین المللی کیش در آذر ماه در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 19 در صد و تعداد مسافران داخلی هوایی 31 در صد و جابجایی بار 30 درصد افزایش داشت.
فرودگاه بین المللی کیش، در زمره پر ترافیک ترین های کشور
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاههای مهرآباد، مشهد و امام خمینی (ره) در آذرماه پر ترافیک ترین فرودگاه کشور شد.

در آذر ماه 95 مجموع 2 هزار و 78 پرواز داخلی در فرودگاه بین المللی کیش نشست و برخاست داشتند که از این میزان تعداد یک هزار و 969  پرواز داخلی و تعداد 109 پرواز خارجی انجام شده است. این آمار رشد 19 درصدی به نسبت سال گذشته در همین زمان را نشان می دهد.

همچنین در آذر ماه تعداد 113 هزار و 267 مسافر در مسیرهای داخلی در  فرودگاه بین المللی کیش تردد داشتند که از رشد 31 درصدی بر خوردار شد.

همچنین 3 میلیون و 27 هزار کیلوگرم بار در آذر ماه از فرودگاه کیش جابجا شده که این آمار نشان دهنده رشد 30 درصدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: