کد خبر: ۷۰۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۳۰۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وضعیت بارش باران و برف در کشور طی امروز و فردا، از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از روز سه‌شنبه خبر داد.
برف و باران ادامه داردبه گزارش خبرداغ،احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین مدل‌های هواشناسی، امروز در غرب کشور بارش برف و باران، در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب، بارش باران پاره‌ای نقاط رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف، و بارش پراکنده در بخش‌هایی از شمال غرب، به تدریج برخی نقاط مرکز و ارتفاعات البرز مرکزی و از اواخر وقت بارش پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه 27 دی، بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط مرکز، شرق و جنوب رخ خواهد داد و از بعدازظهر به تدریج از میزان ابرناکی و بارش در این نواحی نیز کاسته شده و سامانه فوق از اواخر وقت از مرزهای شرقی خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 دی، در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه خواهد بود ادامه داد: همچنین روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت جوی استان تهران نیز، گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه 27 دی، نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 9 و منفی 1 درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه 28 دی، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای 9 و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: