کد خبر: ۷۰۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۶۳۶
سالار عقیلی، شهرام شکوهی و امید حاجیلی از هنرمندان شرکت کننده در بخش های مختلف جشنواره در روز سوم هستند.
در سومین روز جشنواره موسیقی فجر چه می‌گذرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکشنبه 26 دی ماه، سومین روز از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر نیز با حضور هنرمندان پاپ، سنتی، تلفیقی، زنان و نواحی برگزار می شود. تالار وحدت، سالن رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی هر کدام میزبان دو اجرای هنری  هستند و برج میلاد یک کنسرت در برنامه خود دارد. جزئیات این برنامه ها به شرح زیر است:
 
تالار وحدت:  
اولین اجرای روز یکشنبه در تالار وحدت، اجرای « ارکستر مهر» به سرپرستی ناصر ایزدی ساعت 18:30 است و سانس بعدی تالار وحدت ساعت 21:30  به اجرای «کر نامیرا» به سرپرستی فرهاد هراتی و گروه «کر فیلارمونیک ایران» به سرپرستی علیرضا شفقی نژاد تعلق دارد.
 
سالن رودکی:  
«ارکستر بادی کارا» به رهبری بردیا کیارس در سانس اول یعنی ساعت 18:30 در سالن رودکی به هنرنمایی می پردازند و آرمین قیطاسی  ساعت 21:30 ، « ترانه های ماندگار» را اجرا می کند.
 
برج آزادی:
برج آزادی میزبان «کیان پورتراب» و گروه «بمرانی» است که اجراهای تلفیقی خود را به ترتیب در ساعت های 18:30 و 21:30 به روی صحنه می برند.
 
فرهنگسرای نیاوران:
این فرهنگسرا روز یکشنبه ، در بخش بانوان ساعت 18:30 اجرای « گروه ژیوار» به سرپرستی ژیوار شیخ الاسلامی و ساعت 21:30 اجرای «گروه نگین» به سرپرستی نگین سریر را در برنامه خود دارد.
 
سالن میلاد نمایشگاه بین المللی:
اولین برنامه این سالن ساعت 19 اجرای «شهرام شکوهی» است و پس از آن در ساعت 22 «امید حاجیلی» به روی صحنه می رود.
 
برج میلاد:
برج میلاد نیز این شب ساعت 21:30 میزبان «سالار عقیلی» در «ارکستر راز و نیاز» است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: