کد خبر: ۷۰۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که دولت به جای پرداختن به مسایل و فعالیت های زودهنگام انتخاباتی، وقت گرانبهای خود را صرف عمران و آبادانی کشور می کند.
واعظی: دولت وقت خود را صرف فعالیت های زودهنگام انتخاباتی نمی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا،محمود واعظی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اکنون زمان انتخابات نیست، رئیس جمهوری نیز در دولت تاکید کرد که مسئولان مراقبت کنند تا جامعه به سمت فضای انتخاباتی تا رسیدن زمان مقرر آن پیش نرود.

وی ادامه داد: ایشان تاکید براین موضوع داشت که باید تمرکز بر فعالیت های عمرانی و اجرایی باشد زیرا در فضای انتخابات از فعالیت ها دراین زمینه کاسته می شود.

 واعظی در ادامه به نقش وحدت و همبستگی در اجرای پروژه های عمرانی اشاره و بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: