کد خبر: ۷۰۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۴۹۷
درحالیکه وزارت ارتباطات علت اختلال و کندی اینترنت در شب گذشته را افزایش بار ترافیکی شبکه اعلام کرد آمارهای شبکه نشان می‌دهد در ساعات ۱۸ تا ۲۴ شب گذشته پس از اعلام خبر رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مصرف دیتای موبایل ۲ برابر شده است.
دلیل کندی اینترنت در شب‌گذشتهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته پس از اعلام خبر رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سرویس اینترنت با افت محسوس کیفیت مواجه شد.

وزارت ارتباطات با رد شایعه اختلال در اینترنت اعلام کرد که کندی سرعت ناشی از افزایش بار ترافیکی و افزایش مراجعه مردم به اینترنت برای اطلاع از آخرین اخبار بوده است.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار فارس از اپراتور اول موبایل، شب گذشته از ساعت 18 تا 24 میزان مصرف دیتا توسط مشترکان این اپراتور نسبت به میانگین روزهای عادی 2 برابر شده است.

این میزان رشد یکباره مصرف در یک روز به غیر از مناسبت‌ها بی‌سابقه بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: