کد خبر: ۷۰۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
فرمانده انتظامی ایرانشهر از قتل 8 نفر از اعضای یک خانواده و شناسایی عوامل این حادثه خبر داد.
قتل عام 8 عضو یک خانواده در ایرانشهر/ عوامل اصلی جنایت تحت تعقیب هستندبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر در گفت‌وگو با فارس، با تایید خبر قتل‌ عام 8 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: صبح امروز با تماس مامور بهداشت محلی که برای دادن قطره فلج اطفال به در منازل روستاییان مراجعه می‌کرد پلیس از این موضوع مطلع شد.

 فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: این حادثه در روستای آبادان در شهرستان ایرانشهر به وقوع پیوسته و صاحب خانه به همراه همسر و 2 فرزندش و همچنین خواهر صاحب خانه و 3 فرزندش به به قتل رسیده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این مطلب که کارآگاهان پلیس از لحظه اطلاع حادثه در محل حضور داشته و با جدیت در حال پیگیری موضوع هستند اعلام کرد: عوامل اصلی شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در محل حادثه یک اسلحه کلت کمری نیز کشف شده است.

سرهنگ جلیلیان درخصوص علت و انگیزه این جنایت گفت: با توجه به اینکه پلیس سرگرم عملیات برای دستگیری عوامل است علت این حادثه را بعد از دستگیری اطلاع خواهیم داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: