کد خبر: ۷۰۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۳۵۵
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت که در جلسه با مدیرعامل جدید این صندوق نسبت به تغییر و تحولات در سطوح مدیریتی انتقاد شده و خواستار بازگرداندن مدیران متدین و انقلابی به کارشان شدیم.
انتقاد رئیس هیأت تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به تغییرات مدیریتی در این صندوقبه گزارش خبرداغ،جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان دیداری با مدیرعامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان داشته و تذکراتی را مطرح کردند مبنی بر اینکه چرا برخی افراد متدین و انقلابی در این صندوق جابجا شده اند.

وی افزود: ظاهرا جابجایی و تغییرات به دلیل این بوده که احساس می کردند این افراد اطلاعات را به بیرون درز می دهند که چنین چیزی درست نیست ما در این جلسه تاکید کردیم که ابلاغ ها را متوقف کرده و انتصابات سیاسی نباشد؛ چون این تغییرات در زمانی که هیأت تحقیق و تفحص در حال انجام کار است درست نیست و باید مدیران متدین و انقلابی به سرکار قبلی شان در صندوق ذخیره فرهنگیان برگردند.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین درباره آخرین اقدامات این هیأت گفت این هیأت در ادامه جلساتش برای ۱۵ عضو  خود احکامی جهت بررسی هلدینگ‌های زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره ابلاغ کرده و همچنین در دیوان محاسبات برای رسیدگی‌های جامع‌تر مستقر شده است.

به گفته کوچکی نژاد، این هیأت دیدار با دستگاه امنیتی و اطلاعاتی را در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش آن سرعت بخشی به روند تفحص برای شفاف سازی موضوع است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: