کد خبر: ۷۰۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۸۱
منابع نزديك به آيت‌الله هاشمي، علت درگذشت يار ديرين امام را "سكته قلبي" اعلام مي كنند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی، يار ديرين امام دعوت حق را لبیک گفترییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، محمد هاشمی با تایید این خبر به ایسنا گفت: آقای هاشمی امروز به علت عارضه‌ای که برای ایشان ایجاد شد در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند که بحمدالله حال ایشان رو به بهبود است.



همچنین خبر بستری شدن هاشمی رفسنجانی در یکی از بیمارستانهای تهران را یکی از مسئولان ارشد وزارت بهداشت در گفت‌وگو با تسنیم تایید کرد.

حسین مرعشی نیز در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی به دلیل عارضه قلبی ساعتی پیش در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده است. مرعشی همچنین در گفتگو با ایران تایید کرد متاسفانه حال آقای هاشمی وخیم است. 

برخی رسانه‌ها نیز به نقل از منابع آگاه نوشته‌اند که آیت‌الله هاشمی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده است.

همچنین گفته شده است که برخی چهره‌های سیاسی در حال عزيمت به بيمارستان شهداي تجريش هستند تا از حال آيت الله هاشمي رفسنجاني باخبر شوند. برخی منابع آگاه اعلام كردند آيت‌الله‌هاشمی ممنوع الملاقات است.  

بر اساس شنیده‌ها، پزشکان معالج نسبت به بهبود و احیای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قطع امید کرده‌اند. به گزارش تسنیم، حال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که غروب امروز به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود بسیار وخیم گزارش شده و گفته می‌شود پزشکان معالج نسبت به بهبود و احیای ایشان نگران و هم اكنون وضع خوبي ندارد.

برخی رسانه‌ها نوشته‌‌اند که حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در محل بستری شدن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت. علاوه‌براین برخی دیگر از مقامات دولتی نیز در بیمارستان شهدای تجریش حضور یافتند.

همچنین برخی منابع غیررسمی از فوت آیت‌الله هاشمی خبر دادند.

منابع نزديك به آيت‌الله هاشمي، علت درگذشت يار ديرين امام را "سكته قلبي" اعلام مي كنند.

رئیس‌جمهور در بیمارستان شهدای تجریش بر سر پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی حاضر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: