کد خبر: ۷۰۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۳۸۳
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی از فردا در کیش آغاز می شود.
کیش آماده میزبانی از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی درکیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی با حضور مسئولان کشوری و محلی و تولید کنندگان خدمات و تجهیزات این حوزه از 20 دی در کیش آغاز می شود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع برگزار می شود و 140 شرکت کننده داخلی و 40 شرکت و نماینده خارجی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده اند.

اتریش، سوییس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، آمریکا، اسپانیا، روسیه، ایرلند، امارات متحده عربی و عراق کشورهای حاضر در نمایشگاه امسال هستند.

همایش بین المللی نفت و انرژی، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شرکت ملی پتروشیمی و اجلاس مدیران عامل شرکت های پتروشیمی از برنامه های جنبی است که همزمان با سیزدهمین دوره نمایشگاه انرژی برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت مشاوران نمایشگاهی سپنتاس و با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی، شرکت تاپکو، شرکت توربین انرژی، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفی برگزار کنندگان نمایشگاههای بین المللی ایران برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: