کد خبر: ۷۰۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۹
سایپا بعد از انتخاب هیات مدیره، با کاهش ۴ درصدی قیمت سهام به بورس بازگشت و زیرمجموعه مهم آن یعنی سرمایه گذاری سایپا هم برنامه افزایش سرمایه ۲۵ درصدی داد.
بازگشت منفی سایپا بعد از انتخاب هیات مدیرهبه گزارش خبرداغ ، در جریان معاملات امروز بازار سهام ، نماد سایپا بعد از برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده پنچ شنبه گذشته با کاهش 4 درصدی قیمت هر سهم باز شد.

 "خساپا" در مجمع اقدام به معرفی 5 عضو حقوقی هیات مدیره شامل سرمایه گذاری رنا، صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سرمایه گذاری کارکنان سایپا و توسعه سرمایه رادین هستند.

براساس این گزارش، زیرمجموعه مهم سایپا یعنی سرمایه گذاری سایپا ( که سایپا مالک 68.5 درصد آن است ) نیز در حالی تیر سال جاری اقدام به افزایش سرمایه 75 درصدی از سود انباشته کرده که برنامه افزایش سرمایه دیگری را در پیش گرفته که شامل 25 درصد است.

به این ترتیب، "وساپا" طبق مصوبه 15 مرداد سال جاری هیات مدیره و با هدف سرمایه گذاری در بورس، سرمایه بیش از هزار و 67 هزار میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به بیش از هزار و 334 میلیارد تومان برساند.

آخباربانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: