کد خبر: ۷۰۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۸۰۲
فال روزانه شنبه 18 دی 1395
متولد فروردین : شما به دنبال شروع کسب و کار یا فعالیتی هستید که شما را تا حدودی از محیط خانه دور کند و بیشتر وقت خود را در محیط بیرون بگذرانید. اما به نظرتان این کار غیر ممکن می‌رسد زیرا احساس می‌کنید در محیط خانه به شما احتیاج دارند به همین دلیل تا حدودی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. اما نگرانی شما بی مورد است زیرا شما دارای توانایی فوق العاده‌ای هستید که می‌توانید بین فعالیت‌های بیرون و داخل منزل‌تان به راحتی تعادل برقرار سازید.

متولد اردیبهشت : شما با رفتارهای خوب و مثبتی که با دوست یا همکارانتان دارید باعث شده اید که در قلب آنها به راحتی جا باز کنید و این رفتار شما باعث پیشرفت‌هایتان در آینده خواهد شد. اما متاسفانه شما حساسیت‌های بیش از حدی را در مورد اطرافیانتان به خرج می‌دهید که نباید بدین سبک باشد، زیرا شما مسئول زندگی خودتان هستید نه دوستان یا همکاران‌تان. بهتر است محبت زیادی را با دخالت جابه جا نگیرید.

متولد خرداد
: شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

متولد تیر : امروز همچنانکه ونوس جذاب و گیرا وارد دهمین خانه از مسیر شغلی شما می‌شود، ‌به شما این قدرت را می‌دهد تا در روزهایی که درپیش رو دارید،‌ از کار و شغل تان نهایت لذت را ببرید اما این روحیه جدید می‌تواند کمی استرس به شماوارد کند چرا که شما می‌خواهید از پس کارهایتان به خوبی برآیید و تا جایی که می‌توانید موثر و مفید واقع شوید. خوشبختانه،‌ اگر کمی‌از حد و حدودی که همیشه برای خود قائل می‌شدید خارج شوید و در یک چهارچوب جدید کار کنید،‌ می‌بینید که کارهایتان به آن دشواری و پیچیدگی که فکر می‌کردید نیستند، و شما احتمالا از راه‌های مختلفی که بر اساس جرأت و شجاعت خود انتخاب کرده اید، پادا ش دریافت می‌کنید.

متولد مرداد : اگر شما فکر می‌کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه‌ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.

متولد شهریور
: شما کاملاً قادر هستید که از خودتان مواظبت کنید و این اغلب روش شما می‌باشد. اکنون با وجود این شما به دانستن نیازهای هر فرد دیگری علاقه‌مند هستید. اما جستجو کردن ناراحتی‌های خودتان بدتر است چناچه شما می‌توانید هر نگرش منفی‌ای را تأیید کنید. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال‌تر می‌سازد.

متولد مهر : اگر امروز كسی شما را به مهمانی دعوت كرد، حواستان باشد كه دعوتش را قبول نكنید. برای اینكه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما كارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج كارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینكه با این ور و آن ور رفتن و جان كندن وقتتان را تلف كنید، سعی كنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان كمك بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران كار سختی است، اما درحال حاضر این كار عاقلانه‌ترین راه است.

متولد آبان : شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.

متولد آذر
: اگر شما دنبال معامله‌ای تجاری هستید، حتی اگر روزهای قبل هم كار خاصی نكرده باشید، امروز بهترین فرصت برای گرفتن تصمیم نهایی است. چیزی كه اهمیت دارد این است كه زودتر دست به كار شده و عزم خود را جزم كنید. امروز روز خوبی برای یادآوری خاطرات گذشته نیز است؛ ولی با فكركردن به حواث تلخ كه هیچ سودی هم برایتان ندارند خودتان را ناراحت نكنید.

متولد دی
: احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می‌دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد

متولد بهمن
: امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز كنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه كنیم كه كاری را كه فكر می‌كنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل كردن و برنامه ریزی كردن باقی نمانده است. پس از بازی كردن دست بردارید و همین الان اقدام كنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ كرده و در عین حال كارهایتان را انجام دهید.

متولد اسفند
: به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: