کد خبر: ۷۰۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۸
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، با ثبت رشد 7 واحدی به نوسان خود در ارتفاع 78 هزار واحد ادامه داد.
نوسان شاخص بورس امروز در ارتفاع 78 هزار واحدبه گزارش خبرداغ ، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 501 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 518 میلیارد تومان در 36 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با ثبت افزایش 7 واحدی در ارتفاع 78 هزار و 991 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی فولاد، فخوز و فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی وغدیر، شبندر و پارسان با افت خود مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادل را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 2 واحد رشد، کل (هموزن) 49 واحد افت، قیمت (هموزن) 39 واحد افت و شاخص‌های آزاد شناور 2 واحد و شاخص بازار اول و دوم به ترتیب 2 و 33 واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 169 میلیون ورقه به ارزش 152 میلیارد تومان در 14 هزار نوبت، آیفکس 5.9 واحد افت کرد و در ارتفاع 845 واحد قرار گرفت.

 اخباربانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: