کد خبر: ۷۰۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۸۷۳
خودروی سوپر اسپورت ساخت امریکاست و از محبوب‌ترین مدل‌های اسپورت محبوب خودروهای کمپانی فورد است. این خودرو ۸ سیلندر دارد. بدنه نسل جدید جی‌تی از آلومینیوم و فیبر کربن توسعه یافته و فورد در آن از سیستم Sync 3 بهره برده است.
شکبه خبری «سی ان ان» با انتشار گزارشی، بهترین خودروهای احتمالی سال جاری میلادی‌ را انتخاب کرده است:  

لافراری اپرتا
 
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ،  این سوپر‌کار ایتالیایی قیمتی در حدود ۱.۷ میلیون دلار دارد. اپرتا در زبان ایتالیایی معادل واژه اوپن در لاتین است و بدان‌خاطر پسوند اپرتا برای این مدل از فراری انتخاب شده که مدل‌های روباز هستند. این مدل اسپایدر در 2.8 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر رسیده و می‌تواند با بیشینه سرعت 350 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد.

فورد جی تی 

خودروی سوپر اسپورت ساخت امریکاست و از محبوب‌ترین مدل‌های اسپورت محبوب خودروهای کمپانی فورد است. این خودرو ۸ سیلندر دارد. بدنه نسل جدید جی‌تی از آلومینیوم و فیبر کربن توسعه یافته و فورد در آن از سیستم Sync 3 بهره برده است. سینک نام سیستم نرم‌افزاری ارتباطی تفریحی خودروهای فورد است که نسخه‌ی سوم آن در دسامبر ۲۰۱۴ معرفی شده است. با استفاده از این سیستم می‌توان بدون لمس گوشی یا سیستم ناوبری انواع دستورات صوتی را برای برقراری تماس‌های صوتی، کنترل موسیقی و سایر عملکردها صادر کرد.

مازراتی الفیری 

این خودرو دارای موتور هشت سیلندر ۴٫۷ لیتری با قدرت ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور۵۲۰ نیوتن متر است. قدرت به‌وجود‌آمده بوسیله یک جعبه دنده ۶ سرعته electro-actuated به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.‌ برای مهار این خودرو از ترکیب دیسک‌های سرامیک – کربن MC Stradale و کالیپرهای ترمز برمبو استفاده شده است. انتظار می رود قیمت این خودرو در حدود ۱۲۶ هزار دلار باشد. 

الفارومئو استلویو 

آلفارومئو در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس 2016 برای اولین‌بار از نخستین‌ شاسی‌بلندش، Alfa Romeo Stelvio‌، رونمایی کرد. طراحی ظاهری استلویو شباهت بسیاری به سدان این کمپانی، آلفارومئو جولیا، دارد، البته کمی از اغراق آن کم شده است. در فضای داخلی آلفارومئو خلاقیت بیشتری نسبت به جولیا خرج داده و آن را بهبود بخشیده است. صندلی‌ها و فرمانی با دوخت قرمز، استفاده از فیبرکربن در قسمت‌های مختلف و تریم داخلی مشکی و قرمز موجب شد تا استلویو جذاب به نظر برسد. نهایت سرعت این خودرو ۲۳۱ کیلومتر بر ساعت است. 

مرسدس بنز ای ام جی جی تی 

خودروی کوپه محصول مرسدس ای ام جی است. این خودرو سوپر اسپورت محسوب می‌شود. خودرو از یک پیشرانه V8 بنزینی و با حجم ۴٫۰ لیتر مجهز به دو توربوشارژ بهره می‌برد. این اتوموبیل محور عقب بوده و بیشینه سرعت آن بیش از ۳۱۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. شتاب مرسدس بنز با محور مکانیکی ۳٫۸ ثانیه و با محور الکترونیکی ۳٫۴ ثانیه است.

لکسوس ال سی 

LC500خودرو مسابقه‌ای لکسوس دارای گلگیرها و باله‌های جانبی پهن و یک دیفیوزر عقبی بزرگ است. یک باله بزرگ در انتها، باله‌های به کار رفته در سپر و دریچه‌های متعدد برای ایجاد نیروی رو به پایین و خنک‌سازی همزمان در این مدل مسابقه‌ای به کار گرفته شده است. مشخصات فنی کامل این خودرو مشخص نیست اما احتمالا موتور آن توان 500 اسب بخار را از یک پیشرانه توربوشارژ دو لیتری چهار سیلندر با پاشش سوخت مستقیم خواهد داشت. این ارقام مشخصات پیشرانه استاندارد رده Super GT است. وزن خودرو به کمک شاسی لوله‌ای و بدنه‌ی فیبر کربنی آن تقریباً 1021 کیلوگرم است که قابل قبول به حساب می‌آید.

ائودی ای ۸ 

A8 به عنوان بهترین و لوکس‌ترین خودروی شرکت کمپانی آئودی به حساب می‌آید که هم رده اس کلاس مرسدس بنز و همچنین بی ام و سری ۷ است‌. این مدل L W12 که مزین به یک موتور ۱۲ سیلندر با حجم ۶۳۰۰ می‌باشد‌. دارای امکاناتی فوق‌العاده مثل یخچال در صندلی‌ها عقب و دو نمایشگر ۱۰ اینچی در قسمت عقب خودرو کار گذاشته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: