کد خبر: ۶۹۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
دوره آموزشی کارور دستگاه بالابر هیدرولیکی ویژه کارکنان اداره ماشین آلات و اداره روشنایی شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.
برگزاری دوره های آموزشی فنی با هدف حفظ استانداردهای عمران و خدمات در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  در این دوره که از تاریخ 11 تا 13 دی  با همکاری واحد آموزش و سازمان فنی و حرفه ای استان هرمزگان برگزار شد، 18 نفر از کارکنان اداره ماشین آلات و اداره روشنایی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در جهت تمدید و یا صدور گواهینامه های مربوطه و ارتقاء سطح آگاهی و مهارت، به فراگیری مطالب مورد نیاز به صورت تئوری و عملی پرداختند.

مهندس ذبیحی مدرس این دوره در خصوص اهمیت برگزاری چنین دوره های آموزشی خاطر نشان کرد: امروزه شرکت هایی که واحدهای فعالی در زمینه ماشین آلات سنگین دارند، ملزم به دریافت گواهینامه های مربوطه از سازمان فنی و حرفه ای می باشند و مسئولین واحدهای مربوطه نیز می بایست پیش از پایان اعتبار گواهینامه های صادره، اقدامات لازم را در جهت تمدید آن صورت دهند.

وی افزود: شرکت عمران، آب و خدمات با اشراف کامل به اهمیت این موضوع یکی از شرکتهای پیشرو در این راستا می باشد. از سویی دیگر تمامی امکانات لازم اعم از فضای آموزش نظری و فضای آموزش کارگاهی با تجهیزات لازم و کافی در محل وجود دارد که خود نشان دهنده توجه مدیران شرکت به  این مهم به ویژه ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان می باشد.

لازم به ذکر است آزمون عملی و تئوری این دوره آموزشی اواخر دی ماه برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان این دوره از سوی سازمان فنی و حرفه ای، گواهی نامه اعطاء می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: