کد خبر: ۶۹۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۵
هفته يازدهم ليگ برتر بسكتبال ايران با برد مدعيان به پايان رسيد.
پيروزي مدعيان در هفته يازدهم ليگ برتر بسكتبالبه گزارش خبرداغ ، هفته يازدهم ليگ برتر بسكتبال امروز برگزار شد كه مدعيان برابر حريفان خود به برتري رسيدند.

در مسابقات نخست اين هفته دانشگاه‌آزاد در خانه به مصاف لوله آ.اس شيراز رفت و با نتيجه ۹۲ بر ۵۷ به برتري رسيد. در اين مسابقه عدنان دورقي با ۲۶ امتياز و پرينس با ۲۱ امتياز نقش زيادي در برد دانشگاه‌آزاد ايفا كردند. در طرف مقابل نيز حمزه آقاجري با كسب ۱۵ امتياز بهترين عملكرد را براي نماينده شيراز داشت.

نيروي زميني ديگر تيم تهراني در اين هفته ميزبان نفت آبادان بود كه در پايان اين ديدار با نتيجه ۷۹ بر ۵۵ برابر حريف مدعي‌اش تن به شكست داد. در اين مسابقه مجتبي رجاعي با كسب ۱۴ امتياز عملكرد خوبي براي نيروي زميني داشت. نيروي زميني در اين مسابقه هم فريد اصلاني و ارسلان كاظمي را در اختيار نداشت. براي نفت آبادان نيز كه بالاخره رايان ريچاردز را در تركيبش داشت اين محمد حسن‌زاده بود كه با ۲۲ امتياز و ۱۲ ريباند عملكرد خوبي داشت و نقش زيادي در برد تيمش ايفا كرد.

پتروشيمي صدرنشين ليگ نيز در هفته يازدهم برابر حريفش به برتري رسيد. مدافع عنوان قهرماني در كاشان به مصاف شهرداري اين شهر رفت و با نتيجه ۸۲ بر ۶۲ پيروز شد. براي پتروشيمي جرالد رابينسون با كسب ۲۰ امتياز بهترين بود و در طرف ديگر ميدان نيز ايوان كوله‌كوويچ با كسب ۲۱ امتياز عملكرد خوبي داشت. شهرداري كاشان در اين مسابقه بدون بوژان بازيكن تاثيرگذار خود به ميدان رفت. اين بازيكن به تازگي از كاشاني‌ها جدا شده‌است.

تيم برنده ديگر هفته يازدهم شهرداري اراك بود. اراكي‌ها در اين هفته ميزبان شهرداري گرگان بودند و با نتيجه ۸۸ بر ۷۴ به برتري رسيدند. حامد آفاق با ۲۰ امتياز نقش اصلي را در پيروزي اراك بازي كرد و در تركيب نماينده گرگان نيز رائول مارشان همين امتياز را بدست آورد.

به گزارش ايسنا،‌ در آخرين مسابقه اين هفته شيميدر تهران مهمان شهرداري تبريز بود و در پايان ۶۵ بر ۶۳ به پيروزي رسيد.

نتايج كامل هفته يازدهم:
شهرداري كاشان ۶۲ - پتروشيمي ۸۲
شهرداري اراك ۸۸ - شهرداري گرگان ۷۴
شهرداري تبريز ۶۳ - شيميدر تهران ۶۵
دانشگاه‌آزاد ۹۲ - لوله آ.اس شيراز ۵۷
نيروي زميني ۵۵ - نفت آبادان ۷۹

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: