کد خبر: ۶۹۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۱۸۰
حجت الاسلام و المسلمین نیری در بازديد از بخش هاي مختلف جزيره كيش وضعيت عمران و آباداني را در اين جزيره مطلوب ارزيابي كرد.
وضعیت منطقه آزاد کیش از نظر عمران و آبادی مطلوب استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، حجت الاسلام و المسلمين نيري به همراه دكتر مونسان و جمعي از معاونان و مديران سازمان منطقه آزاد كيش از بخش هاي مختلف عمراني، زير بنايي، اقتصادي و گردشگري كيش بازديد كرد.

در اين بازديدها قائم مقام ديوانعالي كشور در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وضعيت توسعه كيش گفت: رسیدگی به وضعیت خود منطقه و شرایطی که فراهم شده بسیار خوب و مطلوب است که  با زحمات دكتر مونسان مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش بهتر نیز خواهد شد.

 گفتني است در اين بازديد حجت الاسلام و المسلمین نیری از پروژه هایي مانند طرح توسعه بندر تجاري كيش، شناور رانيا، تصفيه خانه ده هزار متر مكعبي، ترمينال جديد فرودگاهي و پارك شهر ديدن كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: