کد خبر: ۶۹۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۸
انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی در شهرستان شهریار باعث واکنش حراست وزارت آموزش و پرورش شد.
روز گذشته فیلمی با عنوان تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی سر صف در فضای مجازی منتشر و به سرعت در گروهها و کانال ها منتشر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از میزان، در این فیلم یکی از مسئولان مدرسه پسرانه "معلم" در شهرستان شهریار با کمربند اقدام به تنبیه بدنی چند دانش آموز سر صف و در حضور دانش آموزان می کند. نکته جالب این فیلم عدم دخالت سایر کادر آموزشی در این موضوع و جلوگیری از ضرب و شتم دانش آموزان بود.

تنبیه دانش‌آموزان دبیرستانی با کمربند؛ سر صف/ عکس

رزاقی مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به کتک زدن دانش آموزان توسط یکی از مسئولان مدرسه ،به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،اظهار داشت: تنبیه دانش آموزان روز گذشته در مدرسه پسرانه معلم در شهرستان شهریار اتفاق افتاده که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است. وی افزود: در این فیلم مشاهده می شود که یکی از مسئولان مدرسه،چند دانش آموز را در حیاط مدرسه به صف کشیده است و یکی یکی بدن آن ها را با ضربه کمربند کبود می کند.

مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:ابهامات این ماجرا باید مشخص شود تا دقیق بدانیم فرد مورد نظر چه سمتی داشته است.

وی بیان داشت: پرونده مذکور در حال بررسی است تا مقصر را شناسایی کنیم.

مدیر حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پایان گفت: در صورت بررسی نهایی، فردی که مرتکب جرم شده است مجازات خواهد شد و حتی ممکن است در صورت لزوم عزل از جایگاه برای او در نظر گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: