کد خبر: ۶۹۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۵۸۸
خیابانی سر گل پرسپولیس خواب نبود، داشت با سلفی بگیرها دعوا می کرد!
افشاگری درباره دلیل سکوت جواد خیابانی در لحظه گل پرسپولیسدر گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، بازی پرسپولیس و سیاه جامگان اتفاق عجیبی افتاد. پرسپولیسی ها حمله کردند و گل زدند اما جواد خیابانی سکوتی طولانی داشت و چیزی نمی گفت. انگار خوابش برده بود و کمال کامیابی نیا تقریبا بخش عمده ای از شادی گلش را انجام داده بود که تازه خیابانی به خودش آمد و گفت انگار پرسپولیس گل زده است.

به گزارش تماشاگران امروز، این بازی شاید یکی از بدترین گزارش های ماه های اخیر خیابانی بود که کلا زیاد سوتی می دهد و کم هم مورد انتقاد نیست. این بار و در صحنه گل اما اتفاق عجیب و غریبی برایش افتاده بود که خود جواد مقصرش نبود. او در آن لحظه درگیر درگیری لفظی با آدم های اضافه درون باکس بود که معلوم نیست آنجا چه کار می کردند و تازه هوس کرده بودند وسط گزارش بازی از جواد فیلم بگیرند یا عکسی سلفی با این گزارشگر داشته باشند.

جایگاه ویژه گزارشگر، پاتوق گرم و نرم!

چند سالی می شود که باکسی ویژه در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای گزارشگران رادیو و تلویزیون ایجاد کرده اند. آنها دیگر کنار زمین نیستند. بازی را خوب می بینند. استودیوی تقریبا مجهزی دارند. جای شان گرم و نرم است و می توانند راحت بازی را گزارش کنند اما این جای گرم و نرم برای عوامل پخش بازی ها، جایی مناسب است که مهمانان ویزه شان را ببرند. آنجا دیگر باکس خودشان است و برای مهمان های شان نیاز به بلیت وی آی پی و نشاندن مهمان های شان در سرما هم ندارند!

برای همین در هر بازی تقریبا کلی مهمان بی ارتباط در این باکس هستند و همین طور بی ربط آنجا نشسته اند. البته معمولا به آنها گفته می شود که حواس شان باشد حرفی نزنند که یک دفعه صدایش از میکروفن باز پخش بازی، روی آنتن زنده برود. این بار اما خیابانی انگار خیلی خوش شانس نبوده. او البته در گزارش این بازی گاف های زیاد دیگری هم داشت و مثلا اسم دو بازیکن جوان پرسپولیس یعنی محرمی و طاهرخانی را اشتباه گفت و با اشتباه او پیمان یوسفی و مجتبی تقوی هم به اشتباه افتادند و این اشتباهات بازتاب انتقادی زیادی در رسانه ها داشت.

جواد اسیر سلفی بگیرهای دعوت شده!

جواد خیابانی اما می گوید در آن صحنه تقصیری نداشته. او که خیلی تمایلی به حرف زدن ندارد، فقط می گوید: «من عذرخواهی می کنم اما در آن صحنه تمرکزم به هم ریخته بود. اصلا نتوانستم بازی را ببینم.» مهدی هاشمی هم این نکته که خیابانی مسئول این اشتباه نبوده را تائید می کند اما می گوید نمی تواند در این باره اظهار نظر کند و تاکید می کند این مسئله ای داخلی و درون سازمانی است. اما یک مقام آگاه در این باره به تماشاگران امروز می گوید: «متاسفانه در آن صحنه دو نفر داشتند از جواد خیابانی فیلم می گرفتند و تمرکزش را به هم زده بودند، حتی یک لحظه صدای خفیفی از جواد در تصویر شنیده می شود که دارد می گوید فیلم نگیر. از شانس بد جواد همان لحظه پرسپولیس گل می زند و او آن صحنه را از دست می دهد.»

اما چرا باید در باکسی به این مهمی، هر کسی وارد شود و از گزارشگر در حین کارش عکس یا فیلم بگیرد و بایستد که سلفی بگیرد؟ این مقام مسئول می گوید: «اتفاقا آن باکس سه مامور انتظامی مستقر دارد. کسی بدون هماهنگی وارد نشده اما یک اقدام غیرمسئولانه رخ داده بود که به جواد بنده خدا ارتباطی نداشت. مهمان یکی از اعضای گروه پخش بازی در باکس بوده و شروع به فیلمبرداری و سر و صدا کرده. جواد خواسته که تمرکزش را به هم نزند و در همان لحظه که این ها درگیر بحث بودند، پرسپولیس گل زده است. با عامل این اتفاق برخورد شده و آن فرد برای این حادثه توبیخ شده است. ولی به هر حال دودش به چشم خیابانی رفت دیگر!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: