کد خبر: ۶۹۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۴۴۶
دومین نمایشگاه هفته سبز در جزیره کیش برگزار می شود.
جزیره کیش میزبان دومین نمایشگاه هفته سبزبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه از روز 7 تا 11 دی ماه با حضور بیش از 80 شرکت داخلی در فضایی بالغ بر 9000 متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، کشاورزی، گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و صمغ های نباتی، محیط زیست و مشاوران، مجریان، دست اندرکاران و ارائه دهندگان خدمات فنی و مهندسی و تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات فنی و آزمایشگاهی، صنایع و خدمات سبز، مواد غذایی ارگانیک، باغبانی، گل و گیاه، دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، ناشران و سایر دست اندرکاران مرتبط از موضوعات و یا محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه می شود.

همچنین برگزاری جشنواره های ورزشی و کارگاه های آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان شده است.

ترویج زندگی سالم و دستیابی به فرهنگ سلامت عمومی در جامعه، ویژگی و شاخص عمده این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه از سوی شرکت نمایش سازان سبز کیش و با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، اداره کل محیط زیست استان هرمزگان، صندوق ملی محیط زیست، اتاق اصناف ایران، دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، خانه صنعت و معدن تجارت جوانان ایران، اتحادیه سراسری تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان ایران، انجمن علمی انرژی بادی ایران، انجمن علمی انرژی خورشیدی و انجمن انرژی تجدید پذیر در جزیره کیش برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: