کد خبر: ۶۹۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
تعداد بازدید: ۷۸۵
سروش در یک قدمی سرخپوشان پایتخت؛
مذاکرات پرسپولیسی ها با هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی به جاهای خوبی رسیده و باید کار این بازیکن با پرسپولیس را تمام شده دانست.
توافق نهایی بمب نقل و انتقالات با پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس نیم فصل اول لیگ برتر را با قهرمانی به پایان رساند اما از اطراف این تیم خبرهای خوبی به گوش هواداران نمی رسد.

 

جدایی امید عالیشاه، احمد نورالهی که شایعه جدایی محمد انصاری هم به آنها اضافه شده، هواداران این تیم را حسابی نگران کرده به حدی که آنها با وجود قهرمانی نیم فصل، امروز حسابی علیه علی اکبر طاهری موضع گرفتند.

 

اما آنچه می تواند برگ برنده سرخ ها در نقل و انتقالات باشد جذب سروش رفیعی است. این بازیکن شب گذشته در اردوی تیم پرسپولیس حاضر شد و با مدیران این باشگاه صحبت و گفتگو کرد و با برخی بازیکنان پرسپولیس نیز خوش و بش گرمی داشت.

 

طبق شنیده ها از فرد نزدیک به باشگاه، مذاکرات پرسپولیسی ها با رفیعی به جاهای خوبی رسیده و باید کار این بازیکن با پرسپولیس را تمام شده دانست.

 

رفیعی از بازی آخر تراکتورسازی در نیم فصل مقابل نفت تهران محروم است و عملا بازیکن آزاد محسوب می شود. حضور این بازیکن در هتل محل اقامت پرسپولیس اتفاق مهم و غیرمنتظره ای است.

 

این طور که شنیده می شود سروش رفیعی مشکلی برای پیوستن به جمع سرخپوشان ندارد و کار او نهایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: