کد خبر: ۶۹۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
تعداد بازدید: ۵۳۹
تدابیر و توصیه‌های لاغر شدن، عمومی نیست و تا جایی که به تندرستی فرد آسیب نرساند، قابل اجرا است و حتما باید با مشورت پزشک متخصص طب ایرانی و زیر نظر وی انجام شود.
تدابیر و توصیه‌های لاغری عمومی نیستعضو انجمن علمی طب سنتی گفت: تدابیر و توصیه‌های لاغر شدن، عمومی نیست و تا جایی که به تندرستی فرد آسیب نرساند، قابل اجرا است و حتماً باید با مشورت پزشک متخصص طب ایرانی و زیر نظر وی انجام شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین،مریم ایران زاد اصل، درباره لاغر شدن اظهار داشت: تدابیر و توصیه‌های لاغر شدن، عمومی نیست و تا جایی که به تندرستی فرد آسیب نرساند، قابل اجرا است و حتما باید با مشورت پزشک متخصص طب ایرانی و زیر نظر وی انجام شود.

تاثیر آب و هوا بر لاغر شدن

عضو انجمن علمی طب سنتی افزود: ماندن در آب و هوای گرم و خشک, آفتاب گرفتن، بدن را لاغر می‌کند و قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب و در سایه چاق کننده است.

ایران زاد اصل بیان کرد: بهتر است در منزل و محل کار، از وسایل گرم کننده و خنک کننده رطوبت زا مانند کولر آبی یا بخور، استفاده نشود.

وی عنوان کرد: افرادی که از سرزمین‌های گرم و خشک به مکان‌های سرد و تر مهاجرت می‌کنند، استعداد بیشتری برای چاق شدن پیدا می‌کنند و برعکس. مثلاً افرادی که از استان‌های کویری ایران مانند کرمان به آب و هوای سرد و تر حاشیه دریای خزر مهاجرت می‌کنند اگر مراقب نوع تغذیه و سبک زندگی خود نباشند، به سرعت افزایش وزن پیدا می‌کنند.

تاثیر آداب خوابیدن بر لاغر شدن
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: پرهیز از خواب طولانی, خوابیدن به هنگام بین ساعت 10-9 شب, سحرخیزی, خوابیدن با معده سبک و پرهیز از خواب بلافاصله پس از غذا (فاصله دست کم 3-2 ساعت), پرهیز از خواب در روز در لاغر شدن افراد موثر است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: