کد خبر: ۶۹۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۴۹۲
دوست دارم استویچف سرمربی شود؛
رئیس فدراسیون والیبال کشورمان گفت: «در نهایت فکر نمی کنم معرفی سرمربی از 15 روز دیگر بیشتر زمانش به طول بیانجامد.»
داورزنی سرمربی مورد علاقه اش برای هدایت تیم ملی والیبال را معرفی کردبه گزارش خبرداغ،این روزها بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال داغ ترین موضوع محافل خبری ورزش کشورمان است که خیلی ها بعد از اتمام مدت قرارداد رائول لوزانو دنبال این هستند تا سرمربی آینده تیم ملی را بشناسند. سرمربی که از بین گزینه هایی مانند آناستازی، استویچف، د جورجی، برندی و تا حدودی سیچلو برای هدایت تیم ملی والیبال انتخاب خواهد شد.

 

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال که دیروز برای حضور در مجمع انتخابات رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی به مشهد سفر کرده بود در خصوص سرنوشت انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: «روند مذاکرات ما با گزینه های مورد نظر همچنان ادامه دارد که هم ما وهم مربیانی که دوست داریم به تیم ملی ما اضافه شوند در حال بررسی شرایط یکدیگر هستیم.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد، گفت: «از بین گزینه هایی که مدنظر هستند مذاکرات با آناستازی و استویچف تا حدود زیادی انجام شده و د جورجی نیز 2 هفته ای از ما مهلت خواسته تا شرایط را بررسی نماید و در نهایت فکر نمی کنم معرفی سرمربی از 15 روز دیگر بیشتر زمانش به طول بیانجامد.»

 

داورزنی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما مبنی بر اینکه برخی از کارشناسان معتقدند که طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال شاید دلیلش این باشد که در نهایت فدراسیون والیبال به دنبال این است که سیچلو را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی نماید گفت: «نه اصلا این فرضیه درست نیست چرا که اگر قرار به این کار بود نیازی نبود وقت خود و بقیه را برای مذاکرات تلف کنیم و بعد سیچلو را معرفی نماییم. اصلا این گونه نیست و قطعا مربی ای برای تیم ملی انتخاب خواهد شد که هم شناخته شده باشد و هم توانایی و شرایط اداره تیم ملی والیبال ایران را دارا باشد.»

 

رئیس فدراسیون والیبال همچنین در خصوص حواشی که برخی از بازیکنان تیم ملی طی هفته های گذشته در لیگ والیبال به آن دست زدند و لزوم انتخاب سرمربی آینده تیم ملی که بتواند این حواشی را در بازی های ملی کنترل نماید عنوان کرد: «قطعا به دنبال یک مربی هستیم که توانایی مقابله با این گونه اتفاقات و حواشی را داشته باشد. من به شخصه استویچف را می پسندم چون به شدت سخت گیر است و اجازه نمی دهد بازیکنان برایش تعیین تکلیف کنند.»

 

وی در ادامه افزود: «برنامه ما از هم اکنون برای حضور قدرتمند در رقابت های المپیک 2020 ترسیم شده است و تمام تلاش ما این خواهد بود که در توکیو در زمره 4 تیم اول المپیک قرار بگیریم. در حال حاضر با قدرت های تراز اول جهان والیبال فاصله داریم که باید در طول سال های آینده این فاصله از بین برود که این موضوع را از سرمربی آینده تیم ملی خواهیم خواست.»

 

داورزنی همچنین در مورد جدایی اش از فدراسیون والیبال و اضافه شدنش به بدنه وزارت ورزش و جوانان نیز تصریح کرد: «به هر حال من خدمتگذار ورزش هستم و سال ها در این حوزه کار کردم و هر جایی به من نیازی باشد خود را موظف به انجام وظیفه می دانم. اگر انتخاب با من باشد در والیبال می مانم چرا که برنامه های زیادی برای این فدراسیون دارم. به همین دلیل اولویت من والیبال است.»

روزنامه قدس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: