کد خبر: ۶۹۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۱۸۲
«پاملا شمشیری» طراح دیگری است که حمام چوبی زیبایی را طراحی کرده است. او می‌گوید که حمام‌های ژاپنی الهام‌بخش طراحی این کارش بوده‌اند.
حمام مکانی است برای آرامش ادمی اما برخی لوکس آن را بیشتر دوست دارند. شبکه خبری «سی ان ان» با انتشار تصاویری از مجموعه حمام‌هایی لوکس به معرفی این مکان‌ها پرداخته است. 
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز ، این شبکه خبری می نویسد: «تیم کلرگ که یکی از لوکس‌ترین حمام‌ها را در کالیفرنیا طراحی کرده است می‌گوید: «سعی داشتم داخل و خارج خانه را به یکدیگر -از دریچه دید در یک محل در خانه -متصل کنم؛ یک میدان یا حتی یک پنجره عمودی الهام‌بخش من بودند؛ دریا، آسمان و ماسه‌ها در خلق این در من تاثیرگذار بودند» 

«پاملا شمشیری» طراح دیگری است که حمام چوبی زیبایی را طراحی کرده است. او می‌گوید که حمام‌های ژاپنی الهام‌بخش طراحی این کارش بوده‌اند. 

سالیک‌ طراح دیگری است به شیوه‌ای مدرن‌ طراحی حمام را انجام داده است. یکی دیگر از حمام‌های زیبا در ویلایی در میامی است که در آن از سنگ مرمر استفاده شده است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: