کد خبر: ۶۹۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۱۴۵۶
لیگ برتر خودمان را به بعضی جاها ترجیح می‌دهم؛
هافبک خلاق تراکتورسازی تبریز گفت: من هنوز با هیچ‌کس از پرسپولیس حرف نزدم و همانطور که گفتم همه چیز را به پایان نیم فصل موکول کردم.»
آخرین اظهارات سروش رفیعی درباره تیم آینده اشبه گزارش خبرداغ ،این روزها بحث ماندن یا رفتن سروش رفیعی از تراکتورسازی تبریز به سوژه داغی تبدیل شده. رفیعی که مدت‌ها سکوت کرده بود، بالاخره سکوت خود را شکست و در مورد مقصد بعدی‌اش صحبت کرد.

 

این مساله نگرانی‌های زیادی هم برای هواداران تراکتورسازی به وجود آورده اما خود رفیعی معتقد است جای نگرانی نیست چون تراکتور بازیکنان خوب زیادی دارد.

 

او دوست دارد جایی را انتخاب کند که پیشرفت خوبی در آنجا داشته باشد. رفیعی که پیشنهادهای خوبی دارد، خیلی مایل است لژیونر شود اما باید دید نیم فصل چه تیمی را انتخاب می‌کند.

 

رفیعی که خواهان زیادی دارد و ظاهرا گران‌ترین بازیکن نقل و انتقالات نیم فصل خواهد بود، در مورد شرایطش، مقصد بعدی‌اش، مذاکره با پرسپولیس و ... صحبت می‌کند.

 

* اگرچه از مدت‌ها قبل گفته می‌شد نیم فصل لیگ شانزدهم خدمت سربازی‌ات در تراکتور تمام می‌شود اما هنوز هم ظاهرا ابهام‌هایی در این مورد وجود دارد...

- قبل از هر چیزی باید خدا را شکر کنم، نه به خاطر اینکه دوران سربازی‌ام رو به پایان است، بلکه به این خاطر که مدتی در خدمت هواداران خونگرم و بسیار خوب تبریز بودم و توانستم در خدمت تیم تراکتورسازی باشم اما درباره تمام شدن دوران خدمتم در پایان نیم فصل باید بگویم خود آقای آجرلو تاکید کرده بود دوران خدمتم در نیم فصل تمام می‌شود و طبق قانون هم همین طور است و به امید خدا در پایان نیم فصل بازیکن آزاد خواهم بود. این موضوع به کادر فنی هم اعلام شده.

 

* با این اتفاق، مساله‌ای که ذهن هواداران فوتبال را درگیر می‌کند این است که مقصد بعدی سروش رفیعی کجاست؟ آن هم در روزهایی که گمانه‌زنی در مورد تیم بعدی‌ات زیاد شده...

- واقعیت این است که پیشنهادهایی دارم و در طول روزهای گذشته اسم برخی تیم‌ها هم برده شده اما واقعا هنوز تصمیم نگرفتم و حتی هنوز به جدایی از تراکتورسازی هم فکر نکردم. ما دو بازی مهم پیش رو داریم و برای صدرنشینی رقابت می‌کنیم. می‌خواهم تا روز آخر با تمام توان در خدمت هواداران تراکتورسازی باشم. واقعا هنوز تصمیم قطعی نگرفتم که بخواهم عنوان کنم، باید ببینم چه پیش می‌آید.

 

* اما ظاهرا پیشنهادهای که مطرح می‌شود، خیلی جدی هستند. مثلا پیشنهاد از یونان، سوئیس و ...

- بله، درست است اما تصمیم قطعی نگرفتم و اگر قرار باشد انتخاب دیگری داشته باشم، باید با شناخت خوب پیش بروم و انتخاب کنم.

 

* یعنی این باشگاه‌های که مطرح می‌شود، مورد رضایتت نیست؟

- گفتم، هنوز تصمیم قطعی نگرفتم اما اگر قرار باشد، بروم حتما جای خوبی خواهم رفت. جایی که بتوانم پیشرفت کنم و فضا برای بازی هم داشته باشم. واقعا نمی‌خواهم جای ضعیف بازی کنم و حتی لیگ برتر خودمان را به بعضی جاها ترجیح می‌دهم.

 

* چند بار گفته شد با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره داشتی، آیا این مساله درست است؟

- نه، به هیچ وجه. من هنوز با هیچ‌کس حرف نزدم و همانطور که گفتم همه چیز را به پایان نیم فصل موکول کردم.

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: