کد خبر: ۶۹۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۳۶۶
دومین نمایشگاه طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کیش با حضور رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلاو جواهر و روسای اتحادیه های استان های مختلف کشوری پنج شنبه 18 آذر ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.
دومین نمایشگاه طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور 15 برند خارجی در کیش افتتاح شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دومین نمایشگاه طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور بیش از 80 غرفه داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر 5 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.
دبیر اجرایی دومین نمایشگاه طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابسته کیش نیز از حضور 15 شرکت خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 15 شرکت کننده از کشورهای خارجی نظیر : ترکیه، تایلند، هند، ارمنستان و ایتالیا نیز حضور دارند که بیانگر رشد صد در صدی حضور بخش خارجی در این نمایشگاه است.
وی با اشاره به اینکه در صورت مهیا بودن شرایط، امکان سرمایه گذاری بخش های خارجی در این زمینه وجود دارد اظهار کرد: این نخستین بار است که کشورهای تایلند، روسیه و لهستان برای شرکت در چنین نمایشگاهی وارد ایران می شوند لذا شرایط مناسبی برای دعوت شرکای تجاری دیگر در این صنعت فراهم شده است.
دبیر اجرایی دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش افزود: اگر قرار است صادراتی صورت بگیرد با توجه به علاقه و استقبال مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش، امکانات لازم و زیرساخت‌های مناسب پروازهای بین‌المللی، امکانات رفاهی و گردشگری، معافیت‌های مالیاتی و امکان ثبت شرکت به صورت صددرصدی خارجی را دارد که با توجه به اینکه این امکانات در سرزمین اصلی فراهم نیست، جزیره مرجانی کیش می تواند بهترین فرصت و مکان برای این رخداد نیکو باشد.
بندرچی افزایش پروازهای خارجی به کیش و رفع موانع گمرکی را نیز خواستار شد و افزود: قطعا علاقمندان از کشورهایی نظیر ترکیه باید تسهیلات لازم را برای پرواز مستقیم به کیش داشته باشند لذا لازم است که در بخش های زیرساختی نظیر پروازها و گمرک اقدامات مناسبتری انجام شود.
بر اساس این گزارش، دومین نمایشگاه طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابسته کیش تا یکشنبه 21 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی کیش ادامه دارد لذا علاقمندان می توانند از 18 الی 21 آذرماه از ساعت 17 الی 22 به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: