کد خبر: ۶۹۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۴۳۳
اندکی پس از معرفی مدل EP9 و تأیید اینکه این خودرو سریع‌ترین مدل الکتریکی جهنم سبز است، کمپانی چینی NextEV می‌گوید که قبلاً حریفی تازه‌نفس را برای تسلا مدل X آماده کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت پدال: اندکی پس از معرفی مدل EP9 و تأیید اینکه این خودرو سریع‌ترین مدل الکتریکی جهنم سبز است، کمپانی چینی NextEV می‌گوید که قبلاً حریفی تازه‌نفس را برای تسلا مدل X آماده کرده است.

 NextEV و حریفی برای تسلا

اگرچه که مدل EP9 تولید خواهد شد اما بهایی گزاف داشته اما کمپانی مدل‌های ارزان‌تری را نیز عرضه خواهد کرد. اولین این مدل‌ها همان رقیب تسلا مدل X خواهد بود و انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال آینده معرفی شود.

 NextEV و حریفی برای تسلا

مؤسس کمپانی آقای جک چنگ در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که شاسی‌بلند الکتریکی شرکت از مجموعه باتری 70 کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد و قادر خواهد بود با استانداردهای تست اروپایی محدوده‌ی حرکتی 530 کیلومتری داشته باشد. شاید نکته‌ی مهم‌تر از محدوده‌ی حرکتی مشابه با تسلا مدل X این باشد که بهای این خودرو به‌طور چشمگیری ارزان‌تر از رقیب آمریکایی خود خواهد بود.

 NextEV و حریفی برای تسلا

چنگ گفته است: "این خودرو جایگاهی در حد آئودی و ب‌ام‌و اما با بهای تویوتا خواهد بود.”

 NextEV و حریفی برای تسلا

مؤسس شرکت تأیید کرده که فروش این خودرو در سال 2018 یا اوایل سال 2019 در ایالات‌متحده آغاز خواهد شد.

 NextEV و حریفی برای تسلا

کمک‌حال شرکت NextEV برای تولید این شاسی‌بلند کمپانی چینی و نام‌آشنای جک خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: