کد خبر: ۶۹۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۵۵۳
دیمین لوییس بازیگر انگلیسی برنده جایزه گلدن گلوب که بیش از همه به خاطر بازی در سریال پربیننده «میهن» به شهرت رسیده است، این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان «هشت یار اوشن» (Ocean’s Eight) است.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت آی ‌سینما: دیمین لوییس بازیگر انگلیسی برنده جایزه گلدن گلوب که بیش از همه به خاطر بازی در سریال پربیننده «میهن» به شهرت رسیده است، این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان «هشت یار اوشن» (Ocean’s Eight) است تا در صورت توافق نهایی، در کنار ستاره‌هایی همچون ساندرا بولاک، کیت بلانشت و آن هاتاوی مقابل دوربین برود. از دیگر بازیگرانی که تاکنون حضورشان در پروژه جدید گری راس قطعی شده است، می‌توان به ریحانا خواننده، هلنا بونام کارتر، میندی کلینگ و سارا پالسن اشاره کرد.
 
بازیگر «میهن» با ستاره‌های هالیوود همبازی می‌شود
 

به گزارش «ورایتی»، فیلم مستقل «هشت یار اوشن» که با اقتباس از خط داستانی «یازده یار اوشین» (2001) ساخته استیون سودربرگ تهیه و تولید خواهد شد، برای اکران در تاریخ هشتم ژوئن 2018 (18 خرداد 97) آماده می‌شود. این‌بار شخصیت‌های اصلی فیلم را زنان خلافکار تشکیل می‌دهند.

شخصیتی که بولاک ایفاگر آن است در واقع سردسته گروه دزدها و خلافکارهایی است که سعی دارند دست به یک سرقت بزرگ بزنند. قرار است لوییس در نقش نامزد قبلی بولاک و به عنوان طعمه اصلی این سرقت مقابل دوربین می‌رود.

گری راس سازنده فیلم «بازی بقا» و «ایالت آزاد جونز» کارگردانی این پروژه را بر اساس فیلمنامه‌ای از الیویا میلچ به عهده دارد.

سودربرگ که کارگردانی «یازده یار اوشن» را در کارنامه خود دارد، در کنار راس تیم تهیه‌کننده این فیلم را تشکیل می‌دهند. طبق برنامه‌ریزی‌ها، تولید فیلم به زودی در نیویورک آغاز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: