کد خبر: ۶۹۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۶۳۴
"پیتر ووگان" بازیگر پیشکسوت و مطرح سینما و تلویزیون آمریکا در سن 93 سالگی چشم از جهان فرو بست.
به گزارش خبرداغ،"پیتر ووگان" بازیگر پیشکسوت و مطرح سینما و تلویزیون آمریکا در سن 93 سالگی چشم از جهان فرو بست.

 

ووگان 4 آوریل 1923 در لندن به دنیا آمد. از سال 1954 با حضور در برنامه تلویزیونی "صحنه در صحنه" وارد عرصه هنر شد. وی در طول سال های فعالیت هنری خود در عرصه بازیگری در بیش از دویست مجموعه تلویزیونی و سریال به ایفای نقش پرداخت.

 

 

وی در عرصه سینما نیز حضور پررنگی داشت و تعداد زیادی فیلم در هالیوود به نام وی ثبت شده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به زندگی و مرگ پیتر سلرز، افسانه ۱۹۰۰، سگ‌های پوشالی و بازی تاج و تخت اشاره کرد. وان تا به حال یکبار برای بازی در فیلم "دوستان من در شمال" نامزد جایزه بفتا شده بود.

 

وی تا چند روز پیش از مرگ خود نیز بازی در سریال بازی تاج و تخت را ادامه داد اما دیروز در حضور خانواده اش و به علت کهولت سن در سن 83 سالگی در زادگاهش درگذشت./ میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: