کد خبر: ۶۹۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۸۹
از ناخرسندترین مردم جهان تا بیشترین اعتیاد به فیس‌بوک در کانادا
در این نقشه لیتوانی به دلیل وای فای سریع، نروژ به دلیل بهترین پیتزا‌خورها و توگو به دلیل ناخرسندترین مردم جهان شناخته شده‌اند. در این نقشه از ایران به دلیل خاویار خوبی که دارد یاد شده است.
آفریقای جنوبی از نظر مرگ و قتل‌های گسترده شناخته شده است، پاکستان به دلیل بیشترین مخاطب فیلم‌های مستهجن و سایر کشورها نیز از این نظر، در نقشه‌ای مطابق با آمار جمع‌آوری‌شده از اینترنت و منابعی مانند بانک جهانی تقسیم‌بندی شده‌اند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب‌نیوز؛ برای مثال، در این نقشه لیتوانی به دلیل وای فای سریع، نروژ به دلیل بهترین پیتزا‌خورها و توگو به دلیل ناخرسندترین مردم جهان شناخته شده‌اند. در این نقشه از ایران به دلیل خاویار خوبی که دارد یاد شده است. 

روزنامه «دیلی‌میل» با اشاره به این که معیار این نقشه داده‌های حاصل از رکوردهای جهانی گینس و بانک جهانی بوده‌اند، اشاره می‌کند که برای مثال، میزان بالای قتل و مرگ و میر در افریقای جنوبی حتی بیش از امریکا و یا تماشای زیاد فیلم های مستهجن در پاکستان به نوعی تابوشکنانه محسوب می‌شوند و برخلاف دیدگاه عامه مردم جهان هستند.»

در این نقشه، ترکیه به دلیل سانسور توئیتر شناخته شده است. همچنین علیرغم معروف‌بودن شراب فرانسه، این نقشه اشاره کرده است که ویسکی فرانسوی بهترین است. از جمله کشورهای دیگر در این نقشه می‌توان به پرو برای مصرف بالای کوکائین، بلاروس برای مصرف بالای مشروبات الکلی و هندوراس و انگولا به دلیل آمار بالای مرگ و میر کودکان و نوزادان اشاره کرد. کانادایی‌ها نیز بیشترین اعتیاد را به فیس‌بوک دارند.»

در خاورمیانه اسرائیل به دلیل تحقیقات پزشکی، اردن به دلیل پذیرش مهاجران، عراق به دلیل ثروت‌های نفتی، افغانستان بدلیل کشت خشخاش و تریاک، امارات به دلیل مردان، مصر بدلیل زنان سرسخت، و عربستان سعودی بدلیل واردات زیاد تسلیحات شناخته شده‌اند.»


اولین‌های شگفت‌انگیز جهان؛ از خاویار ایران تا بیشترین میزان تماشای فیلم‌های مستهجن در پاکستان+نقشه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: