کد خبر: ۶۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۳۳۱

رئیس فراکسیون امید مجلس: دولت آمریکا راهی جز وتوی مصوبه سنای آمریکا ندارد/ ایران واکنش جدی نشان می دهدرئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ایالات متحده آمریکا باید بداند که اگر می خواهد در نظام بین الملل اعتماد به کشورش را زیر سوال نبرد راهی جز وتوی وتوی مصوبه سنای آمریکا ندارد.

محمدرضا عارف در پاسخ به سوالی در مورد رأی سنای آمریکا به تمدید ده ساله تحریم آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: اقدام سنای آمریکا در تمدید ده ساله تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعتماد به این کشور را در نظام بین المللی تحت الشعاع قرار می دهد و تبعات زیادی برای آمریکا در پی خواهد داست.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی به تعهدات بین المللی مطمئنا واکنش جدی را در برابر این اقدام سنای آمریکا نشان خواهد داد و مانند گذشته راه خود را با توجه به منافع ملی ادامه می دهد.

عارف گفت: مسئولان سیاست خارحی ایران نیز مانند گذشته باید با هوشیاری، اقدامات کشورهای مرتبط با برجام به خصوص دولت جدید آمریکا را که به نظر می رسد می خواهد هزینه نقض برجام را متوجه ایران کند به دقت رصد کرده و موضع گیری مناسب با توجه به منافع ملی ایران اتخاذ کنند.

رئیس فراکسیون امید مجلس تأکید کرد: دولت ایالات متحده آمریکا باید بداند که اگر می خواهد در نظام بین الملل اعتماد به کشورش را زیر سوال نبرد راهی جز وتوی مصوبه سنای آمریکا ندارد.

منبع: جماران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
حتما اقای عارف حتما بهش میگم وتو کنه.اصلانگرا نباش امریکایی ها خیلی از واکنش جدی شما میترسند یه دفعه واکنش جدی نشون ندید. احترام کدخدا رو هم حفظ کنید اون بی دست و پای بیچاره اشتباه کرد تصویب کرد داماتو رو ببخشیدش تو رو خدا. شما واکنشت اینه روحانی امریکا رو باخاک یکسان می کنه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: