کد خبر: ۶۹۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۵۴۲
به نظر می‌رسد که فورد موستانگ فیس لیفت 2018 دیگر از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.7 لیتری فعلی استفاده نخواهد کرد و تنها با نسخه‌های 4 سیلندر 2 لیتری اکوبوست و 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی در دسترس خواهد بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: به نظر می‌رسد که فورد موستانگ فیس لیفت 2018 دیگر از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.7 لیتری فعلی استفاده نخواهد کرد و تنها با نسخه‌های 4 سیلندر 2 لیتری اکوبوست و 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی در دسترس خواهد بود.

 تغییرات مهم فورد موستانگ 2018
رندری از ماستنگ 2018

مطابق گفته‌های Mustang6G هم‌اکنون کدهای نوع بدنه‌ی نسخه‌ی 6 سیلندر در سیستم نمایندگی برای موستانگ فاقد اعتبار بوده و گفته می‌شود که پیشرانه‌ی مذکور به زودی به کتاب‌های تاریخ خواهد پیوست. این موضوع جای شگفتی نیز زیرا نسخه‌ی 4 سیلندر کم‌مصرف‌تر و قدرتمندتر است. پیشرانه‌ی اکوبوست موستانگ نسبت به قدرت 300 اسبی نسخه ی 6 سیلندر 10 واحد قدرت بیشتری دارد. این پیشرانه‌ی توربو همچنین 54 نیوتون متر گشتاور بیشتری نسبت به برادر 6 سیلندر خود دارد.

 تغییرات مهم فورد موستانگ 2018

ورای غیبت پیشرانه‌ی 6 سیلندر هم‌اکنون تأیید شده که موستانگ جدید با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز قابل سفارش خواهد بود. این گیربکس با همکاری جنرال موتورز توسعه یافته و در کاماروی به‌روز شده نیز استفاده می‌شود.

 تغییرات مهم فورد موستانگ 2018

شاید آپشن قابل‌توجه‌تر موستانگ جدید در دسترس بودن دامپرهای MagneRide پیشرفته برای دو مدل اکوبوست و GT باشد. این دامپرها در حال حاضر تنها برای مدل‌های شلبی GT350 و GT350R قابل سفارش بوده و نقشی مهم در چنین خودروهای هیولایی بازی می‌کنند.

 تغییرات مهم فورد موستانگ 2018

همچنین گزارش شده که موستانگ جدید از پکیج پرفورمنس اضافی برای رقابت با پکیج 1LE کامارو بهره خواهد برد.

 تغییرات مهم فورد موستانگ 2018

 تغییرات مهم فورد موستانگ 2018
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: