کد خبر: ۶۹۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
تعداد بازدید: ۹۲۵
با اين تركيبات طبيعی و خانگی رشد ابروهای شما به طرز شگفت‌آوری افزايش پيدا كرده و ظرف مدت كوتاهی ابروهای شما پرپشت می‌شوند.
این ترکیبات گیاهی در عرض یک هفته ابروهایتان را پرپشت می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین ، بسیاری از خانم‌ها با مشکل رشد کم ابرو مواجه هستند. گاهی اوقات تارهای مو بیش از حد ضخیم شده و به همين خاطر در برابر رشد مجدد مقاومت نشان می‌دهند. تارهای ابرو درست شبيه به موی سر از اسیدهای آمینه و کراتین تشكيل شده است. حال، اگر این رشته های متشکل از اسیدهای آمینه شکسته شوند، فولیکول های مو دچار آسيب شده و در نتیجه ریزش مو اتفاق می‌افتد.

برخی مواد طبیعی رشد مجدد موها را در مدتی کوتاه امکان‌پذیر می‌کنند. مهم‌ترین ترکیبات احیاکننده ساختار مو به شرح زیر است:

روغن کرچک
روغن کرچک برای از بین بردن شوره سر بسيار موثر بوده و بر رشد مو و حتي ابرو تاثير شگرفی می‌گذارد. این روغن خواص درمانی متعدد براي درمان شوره و افزايش رشد ابرو دارد.

روش استفاده از روغن کرچک برای تقویت ابرو بدین صورت است که هر شب ابروهای خود را با آب گرم شسته و سپس یک پد پنبه اي را در روغن کرچک فرو برده و آن را بر روي ابرو خود بماليد. سپس اين روغن را به مدت سه دقیقه به آرامی با نوک انگشتان خود ماساژ دهيد. اين روش را به مدت پنج تا شش شب ادامه دهید تا شاهد نتایج سریع آن باشید.

روغن نارگیل
روغن نارگیل می تواند به رشد مجدد موهای شما کمک کند. مطالعات متعددي اثرات اين را روغن را در افزايش سرعت رشد مو تایید کرده اند. كافي است مانند روش بالا عمل كرده و نتایج باور نکردنی آن را مشاهده كنيد.

روغن بادام
روغن بادام حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان بوده و فوايد بسیاری براي رشد موی سر و ابرو دارد. از این گذشته روغن بادام با نرم كردن پوست به رشد ابرو كمک شایانی کرده و به تارهاي موی سر حالت ابريشمي زيبایی می‌بخشد.

آلوئه‌ورا
آلوئه ورا يک ماده بسيار مفيد و داراي خواص شگفت انگيزی براي پوست و مو است. كافی است صورت خود را با آب گرم به خوبی شسته و ماده ژله‌ای آلوئه ورا را روي ابرو خود ماساژ دهید و به مدت نیم ساعت صبر کنید تا این ماده روی ابروهایتان قرار گیرد و سپس آن را با آب شست‌وشو دهید.

اين روش را هر روز به مدت چهار تا شش هفته ادامه دهید تا نتایج حيرت‌انگيز آن را نظاره‌گر باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: