کد خبر: ۶۹۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۵۶۳
تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با حضور 800 تکواندوکار از 110 کشور جهان در سالن ورزشی «بیل کوپلند» بورنابی کانادا از چهارشنبه (26 آبان‌) آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

در روز چهارم این رقابت‌ها، پریسا جوادی ملی‌پوش وزن 63- کیلوگرم ایران با پشت سر گذاشتن 3 مبارزه موفق به کسب مدال برنز جهان شد. جوادی برای رسید به این مدال، در مبارزه اول خود در راند طلایی نماینده اسپانیا را از پیش رو برداشت، سپس رو در روی نماینده کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه 12 بر 10 پیروز شد. او در مبارزه سوم خود نماینده کرواسی را با اختلاف 12 امتیاز شکست داده ومدال برنز خود را قطعی کرد.

در مرحله نیمه نهایی جوادی در مقابل حریف روسی خود با نتیجه 10 بر 3 شکست خورد و به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کرد.

زهرا شجاعی نیز که ملی پوش وزن 59- کیلوگرم ایران است و در دو مبارزه اول خود حریفانی از آلمان وفرانسه را پشت سرگذاشته بود، در مرحله یک چهارم نهایی راند سوم را با نتیجه 20 به 20 به پایان رسانده ودر راند طلایی نتیجه را به نماینده کشور ترکیه واگذار کرد و از ادامه رقابت‌ها بازماند.

در گروه پسران اما نمایندگان کشورمان در دو وزن 68- و 73- کیلوگرم به مصاف رقیبان‌شان رفتند. محمدحسین یزدانی ملی پوش وزن هفتم کشورمان در نخستین دیدار خود توانست نماینده نیکاراگوئه را باختلاف 12 امتیاز شکست بدهد اما در یک مبارزه نزدیک نتیجه را به حریفی از ترکیه 7 بر 6 واگذار کرد.

محمد مرتضایی هم که دیگر تکواندوکار ایران در این مسابقه‌ها است، در نخستین دیدار خود در راند طلایی مقابل حریفش از روسیه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: