کد خبر: ۶۹۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۹
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز (پنج شنبه ) از نحوه خدمات رسانی به زائران، امکانات و موکب های مستقر در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وزیر اطلاعات در بدو ورود به مرز شلمچه به زیارت یادمان شهدای شلمچه رفت.

حجت الاسلام علوی به همراه هیاتی صبح امروز پس از ادای احترام و قرائت فاتحه در یادمان شهدای شلمچه از نحوه خدمات رسانی به زائران، امکانات و موکب های مستقر در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و با مسئولان، دست اندرکاران، موکب داران و برخی زائرین حاضر در مرز درباره چگونگی ارائه خدمات و امکانات گفت وگو کرد.

وزیر اطلاعات با قابل قبول خواندن نحوه خدمات از دید زائران عازم کشور عراق، از همکاری مردم، مسئولان و مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری این آیین حسینی تجلیل کرد.

حجت الاسلام علوی در ادامه بازدید خود به مرز چزابه به شهرستان دشت آزادگان سفر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: