کد خبر: ۶۹۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۲۸۳۸
انتشار عکسهایی جالب از انعطاف بدن دختران چینی در دنیای مجازی خبر ساز شده است. اخیرا سایت های چینی تصاویری از زنان و دختران این کشور منتشر کرده است که درآنها انعطاف پذیری فوق العاده این افراد به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،انتشار عکسهایی جالب از انعطاف بدن دختران چینی در دنیای مجازی خبر ساز شده است.  اخیرا سایت های چینی تصاویری از زنان و دختران این کشور منتشر کرده است که درآنها انعطاف پذیری فوق العاده این افراد به نمایش گذاشته شده است.

 

دختران چینی انعطاف پذیری باورنکردنی بدن دختران چینی! +تصاویر

بنابر گزارشات موج ارسال این تصاویر با قرار گرفتن تصویری از یک دختر دانشجو که در خوابگاه به انجام حرکتی شبیه ژیمناست ها پرداخته بود شروع شد. در پی انتشار تصویر وی در دنیای مجازی دختران زیادی از سراسر چین تصاویری از انعطاف پذیری بدنی خود را در سایتهای مختلف به معرض نمایش گذاشتند.


 

خیلی از این زنان پارا فراتر از انجام حرکات ورزشی گذاشته اند و تصاویری ازخود منتشر کرده اند که آنها را در حال انجام امور روزمره مثل خوردن ، کار با کامپیوتر ، صحبت با تلفن و غیره نشان میدهد در حالیکه این امور را به صورت کاملا غیر عادی و با انجام حرکات غیر معمولی انجام میدهند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: