کد خبر: ۶۹۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۱۳۳۶
فال روزانه پنجشنبه 20 آبان 1395
متولد فروردین : اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

متولد اردیبهشت
: شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

متولد خرداد
: هیچ مساله ای ارزش این را ندارد که شما را از کوشش کردن و تلاش برای آینده تان باز دارد، در این روزها مساله‌ای ذهن شما را به خود مشغول کرده است که مانع از هر گونه پیشرفت تان می‌شود. شما کارها و فعالیت‌هایی را انجام می‌دهید که هیچ ضرورتی ندارند. توصیه می‌شود پول‌ها و منافع مالی‌تان را بی خودی هدر ندهید، آنها را جمع کنید و نگه دارید تا زمان خرج صحیح آنها فرا رسد. فکر خود را بر روی مسائل پوچ و تو خالی مشغول نسازید زیرا تنها انرژی شما را می‌گیرد. برای شما در حال حاضر کیفیت مهم است نه کمیت.

متولد تیر
: درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

متولد مرداد
: اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

متولد شهریور
: بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.

متولد مهر
: ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

متولد آبان
: رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

متولد آذر
: شما هنوز بر اثر ضربه‌هایی که باد بر صورت شما زده است گیج هستید بنابراین بیهوده است که فکر کنید که دارید در جهت رسیده به هدف هایتان گام بر می‌دارید. اما شما هنوز می‌توانید کار شگفت انگیزی انجام دهید تا زمانیکه انرژی خود را برای جنگیدن در برابر جریانات غالب هدر ندهید. همه چیز بسرعت تغییر میکند و شما باید عاقل باشید که در لحظه حال بر اتفاقات ضروری تمرکز کنید به جای اینکه در باره آینده فکرکنید. با محدود کردن توجه تان می‌توانی نیروی بیشتری برای ابراز وجود پیدا کنید.

متولد دی : بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

متولد بهمن
: درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

متولد اسفند
: سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: