کد خبر: ۶۹۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۵
معاون میراث فرهنگی کشور در ارتباط با این مساله که رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سابقه‌ای در این حوزه ندارد، گفت: شاید لازم باشد؛ بخش‌های تخصصی کار بیشتری انجام دهند.
واکنش معاون سازمان میراث فرهنگی به فقدان سابقه رئیس جدید این سازمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،محمدحسن طالبیان در ارتباط با تغییر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به ایشان خوشامد می‌گوییم، موفقیت ایشان موفقیت حوزه میراث فرهنگی است و همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا ایشان موفق شوند.

وی ادامه داد: به ویژه با توجه به محدودیت هایی که در سه سال گذشته از نظر اعتباری داشتیم در این مدت تلاش کردیم؛ برای حل مشکلات، با دستگاه‌های مختلف مانند شهرداری‌ها و مدیریت‌های شهری به ویژه در شهرهای تاریخی ارتباطات خوبی پیدا کنیم، بنابراین از ایشان می‌خواهیم بتواند ارتباط دستگاه‌های دیگر با سازمان میراث فرهنگی را پررنگ و برجسته‌تر کند.

معاون میراث فرهنگی کشور در مورد اینکه رئیس جدید سازمان سابقه‌ای در حوزه میراث فرهنگی ندارد، اظهار کرد: به هرحال این انتخاب رئیس جمهور محترم کشور است، به انتخاب ایشان احترام می‌گذاریم و اگر لازم شد که بخش‌های تخصصی کار بیشتری انجام دهند، حتماً این اقدام را انجام می‌دهیم. مهم آن است که بخش‌های تخصصی بتوانند به خوبی کار خود انجام دهند. وظیفه ما این است که کارمان را درست انجام دهیم و بیش از گذشته حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی را در نظر داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: