کد خبر: ۶۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۴۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه،۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
به گزارش خبرداغ ،دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد:‌ کارت ورود به جلسه تمام داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه می‌توانند پرینت کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۹۹ هزار و ۵۲۲ داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ نفر برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ داوطلب نیز برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و بر حسب مورد، صبح یا بعدازظهر روز جمعه، ۲۱ آبان‌ماه در ۵۳ شهرستان کشور برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: