کد خبر: ۶۸۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۴۳
فال روزانه پنجشنبه 6 آبان 1395
 متولد فروردین : امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

متولد اردیبهشت
: اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

متولد خرداد
: شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

متولد تیر
: از رفتار دوستان‌تان و یا کارهایی را که در این اواخر خودتان انجام داده اید گیج و دچار سر در گمی شده اید زیرا به نطرتان این کارها و یا رفتارهای چیزهای نیستند که شما لایق و سزاوار آنها باشید، زیرا شما تلاش‌های و رفتارهای دیگری را پیش بینی می‌کردید. اما دیگران در رفتارهایشان با شما به بیراه نرفته اند این شما هستید که توقع بسیاری دارید، یا کارهایی که در اواخر انجام داده اید، شما به همان اندازه که تلاش کرده اید پاداش گرفته‌اید، برای پاداش بیشر باید تلاش بیشتری را انجام دهید . نقش دیگران در زندگی تان به همان حدی خواهد بود که شما به ایشان اجازه ورود دهید.

متولد مرداد
: شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

متولد شهریور
: امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

متولد مهر
: هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

متولد آبان
: تمرکز کردن بر روی مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترین و منطقی ترین راه برای تبدیل کردن افکارتان به واقعیت است. اما امروز این کار راحت نیست، حتی اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسیر درست قرار گرفته اید و یک باد کیهانی قوی نیز به سمت هدف شما می‌وزد. اما شما حتی می‌توانید فراتر از موثرترین راه (و بعضی وقتها هم کسل کننده) برای انجام دادن یک کار حرکت کنید. عملکردهای بی فکر و آنی خیلی زود برایتان درسر درست می‌کند، پس همین حالا و قبل از اینکه دست به عمل بزنید خوب فکر کنید.

متولد آذر
: امروز از سخاوتمندی شخص مورد علاقه تان بسیار شگفت زده شده و از اینکه نیازهای شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسیار شاد خواهید شدو منتظر راهی هستید که خیلی زود جبران کنید اگر در حال حاضر شیری تنها هستید تا آنجا که می توانید با دیگران معاشرت کنید چرا که نمی دانید ممکن است در این معاشرت ها چه کسی را ملاقات کنید ممکن است این شخص نیمه دیگر روحتان نباشد ولی دوستی بی نظیر خواهد بود.

متولد دی : اگر شما زیاد به جزئیات توجه نكنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می‌كنید كه فرد پولداری هستید، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنید. همچنین فکری شما را وسوسه می‌كند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید كه واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر كنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری كنید.

متولد بهمن : امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

متولد اسفند
: سیاره حاکم شما نپتون کمک پرانرژی از اتصال با خورشید دریافت می‌کند و از زمانی که این اتفاق در دوازدهمین خانه از اسرار شما می‌افتد می تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. دیگران شاید این اتفاق جادویی را درذهن شما درک نکنند. از این نترسید که رویاها و تصورات تان خودجوش هستند؛ خلاقیت و توانایی شما باعث می‌شود که بزودی همه آنها صورت واقعیت به خود بگیرند.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: