کد خبر: ۶۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
تعداد بازدید: ۵۰۳
تیم بانک سرمایه با ستارگانش ، شهرداری ارومیه را در حضور تماشاگران پرشور ارومیه ای 3 بر 1 شکست داد.

بانک سرمایه شهرداری ارومیه را هم در هم کوبیدتیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین بازی خود از سری مسابقات لیگ برتر والیبال در خانه ی خود به مصاف تیم بانک سرمایه رفت و بازی را سه بر یک به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

در این دیدار که در سالن شش هزار نفری غدیر مملو از جمعیت و به قضاوت ایراهیم فیروزی برگزار شد، تیم ارومیه با ترکیب حامد رضایی، دراگان تراویسا، آرمین تشکری، مجتبی میرزاجانپور، رحمان داوودی، اولی پکا و عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو در برابر بانک سرمایه ای قرار گرفت که شهرام محمودی، محمد موسوی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، ژیگادلو، عادل غلامی و فرهاد ظریف را به عنوان لیبرو در ترکیب داشت.

ست اول بازی در حالی آغاز شد که جو سالن بر هر دو تیم اثر گذاشته بود اما این ارومیه بود که همان ابتدا نمایش بهتری از خود ارائه داد و سه بر صفر پیش افتاد و کارخانه باتجربه را مجبور به گرفتن وقت استراحت کرد.اما سرمایه تیمی نبود که به این راحتی پا پس بکشد و یاران با تجربه این تیم بازی را در امتیاز 14 مساوی کردند. در ست اول این سرمایه بود که توانست نتیجه را در انتها 25 بر 21 کند و این ست را برنده از زمین خارج شود.

ست دوم نیز با امتیاز اول برای شهرداری ارومیه آغاز شد. هر دو تیم در این ست پایاپای پیش می رفتند تا اینکه در امتیازات پایانی ارومیه پیش افتاد و توانست ست دوم را 25بر 22 پیروز شود تا در ست شماری هر دو تیم یک بر یک برابر باشند.

در ست سوم شهرداری ارومیه بازی بهتری به نمایش گذاشت اما یاران سرمایه که اکثرا نیز نفرات تیم ملی بودند نتیجه را مساوی کردند. هر دو تیم تا امتیاز 22 نزدیک به هم پیش رفتند تا اینکه یک رای مشکوک داوری در اواخر ست باعث شد تا نتیجه تغییر کند و سرمایه ست سوم را با نتیجه 25 بر 23 پیروز شود. رایی که اعتراض بازیکنان ارومیه را در پی داشت و همین باعث گرفتن یک کارت زرد توسط تیم ارومیه شد.

گیم چهارم سرنوشت ساز بود چرا که اگر ارومیه این ست را واگذار می کرد نمی توانست از اولین بازی خانگی هیچ امتیازی کسب کند. اما یاران ارومیه در این ست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه ندادند و سرمایه توانست ست چهارم را 25 بر 14 پیروز شود و بازی را سه بر یک ازآن خود نماید.

ارومیه در بازی بعدی خود یکشنبه هفته آینده در خانه خود به مصاف کاله آمل می رود.

حواشی بازی 

بیش از ۶۵۰۰ تماشاگر از نزدیک در سالن مسابقه برای تماشای مسابقه حضور داشتند.
نزدیک به ۲۰۰۰ تماشاگر بدلیل پرشدن سالن از ساعت ها قبل از شروع مسابقه نتوانستند راهی به داخل پیدا کنند.
کارشناس پخش زنده مسابقه در صداوسیما بارها بجای نام اصلی میزبان، از نام شهردار ارومیه استفاده می کرد.
محمد موسوی یکی از مدافعین برتر روی تور جهان بارها در ست های اول و دوم با داور به بحث پرداخت که در نهایت اخطار را از داور دریافت کرد.
حامد رضائی در ست سوم تنها اخطاری شهرداری ارومیه در مسابقه بود.
لیدرهای ارومیه ای در این بازی با تهییج هواداران، در ست چهارم بازی را با وقفه ای چند دقیقه ای روبرو کردند.
میلاد عبادی پور بازیکن ارومیه ای بانک سرمایه، برخلاف حرکات کاپیتان ارومیه ای پیکان ، هیچ حرکت تحریک آمیزی انجام نداد.
میلاد عبادی پور بازیکن ارومیه ای میهمان، در ابتدای ورود به سالن با تشویق هواداران روبرو شد و با اهدای توپ به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.
شهرام محمودی با ۲۶ و میلاد عبادی پور با ۱۵ امتیاز بهترین بازیکنان بانک سرمایه بودند.
اولی پکا اویانسیوو با ۱۷ و مجتبی میرزاجانپور با ۱۵ امتیاز در تیم شهرداری ارومیه بهترین عملکرد را داشتند.
با این نتیجه بانک سرمایه در رده دوم و شهرداری ارومیه در رده دهم قرار گرفتند.
شهرداری ارومیه در هفته سوم یکشنبه میزبان کاله آمل خواهد بود و بانک سرمایه میزبان تیم جدید شهرداری اراک خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: