کد خبر: ۶۸۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۲۹۲۷

محمدعلی نجفی علت عدم پذیرش مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را بیان کرد.

محمدعلی نجفی در گفت و گو با جماران، در خصوص علت تجدیدنظر در تصمیم خویش برای پذیرش وزارت آموزش و پرورش و معرفی وی به مجلس از سوی رئیس جمهوری، اظهار کرد: بنده آقای دانش آشتیانی را فردی قوی، سالم و کاردان می دانم.

وی افزود: احساس کردم در این شرایط ایشان در این جایگاه می تواند موفق تر باشد و من به ایشان کمک می کنم.

در حالی که قرار بود در کنار آقایان صالحی امیری و سلطانی فر، محمدعلی نجفی نیز به عنوان یکی از سه وزیر پیشنهادی از سوی حسن روحانی به مجلس معرفی شود، نجفی در ساعات پایانی از پذیرش این مسئولیت خودداری کرد و رئیس جمهوری فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
وقتی همه مردم تورو می خواهند این بی انصافی نیست جواب رد بهشون داد؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
نجفی کار عاقلانه ای کرد.
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
سلام عزیزان هرچند وجودافراد قوی رادرراس امورمی پذیرم اما اگرنگاه دولتمردان نسبت به آموزش وپرورش عوض نشود کار بیهوده ای خواهد بودوبه نظربنده آقای نجفی خود واقفند که این امرغیرممکن ومحال است ودرضمن نمایندگان کسی را می خواهند که گوش به فرمان باشد مطیع اوامر آنها تابتوانند قبل از رای گیری افراد خود رابرگزینند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: