کد خبر: ۶۸۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۱
رییس فدراسیون فوتبال ایران پیش از برگزاری بازی ایران مقابل یمن و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی، پاداش ملی پوشان را پرداخت کرد.
پاداش تاج به ملی پوشان پیش از بازی با یمنبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، تیم ملی جوانان با شسکت یمن در آخرین بازی از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. این مسابقات به میزبانی بحرین برگزار می‌شود و تیمهای صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مجوز حضور در مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ سال کره جنوبی را به دست  می‌آورند.
بهزاد آزاد، سرپرست تیم ملی جوانان در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: خدا را شکر برد خوبی را به دست آوردیم. پیش از برگزار بازی، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به منامه آمد و با پرداخت پاداش و صحبتی که با بازیکنان داشت، روحیه آنها را بالا برد. تاج به بازیکنان گفت بدون استرس به میدان بروید. اگر بازی را بردید، برد برای شما و اگر باختید، باخت شما به عهدهی من است.
او اضافه کرد: همین صحبتها و ارتباط نزدیکی که تاج با بازیکنان داشت استرس ملی پوشان را کم کرد. در بازی هم بسیار خوب ظاهر شدیم و علاوه بر گلی که به ثمر رساندیم چندین موقعیت را هم از دست دادیم. باید این توپها به گل تبدیل میشد. پس از اتمام بازی، تاج به رختکن تیم ملی آمد و به بازیکنان تبریک گفت.
سرپرست تیم ملی جوانان در پایان گفت: به احتمال زیاد در مرحله بعد به دیدار ازبکستان میرویم و امیدواریم با شکست این تیم راهی مرحله یک نیمه نهایی شویم و مجوز حضور در جام جهانی را به دست بیاوریم.
تیم ملی ایران روز دوشنبه ۳ آبان بازی خود را در مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: