کد خبر: ۶۸۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۰
«ترزا می» نخست وزیر انگلستان که برای نخستین حضور خود در جمع رهبران اتحادیه اروپا عازم بروکسل شده است، برخورد قاطع همتایان خود با آنچه که به ادعای وی جنایات روسیه در سوریه خوانده می شود را خواستار شد.
ادعای عجیب نخست وزیر انگلیس علیه روسیهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر ، نخست وزیر انگلستان در اظهاراتی اهانت آمیز، روسیه را به انجام جنایت جنگی در سوریه متهم کرد و از اتحادیه اروپا خواست تا پاسخی دندان شکن به مسکو بدهد!

به گزارش فرانس پرس، «ترزا می» نخست وزیر انگلستان که برای نخستین حضور خود در جمع رهبران اتحادیه اروپا عازم بروکسل شده است، برخورد قاطع همتایان خود با آنچه که به ادعای وی جنایات روسیه در سوریه خوانده می شود را خواستار شد.

وی در آستانه برگزاری نشست اتحادیه اروپا مدعی شد: ضروری است که در همکاری با یکدیگر راهی برای تداوم فشار بر روسیه پیدا کنیم تا بلکه به جنایات هولناک و تهوع آورش پایان دهد.

این ادعای نخست وزیر انگلستان به دنبال طرح اتهامات بی اساس آمریکا و متحدان اروپایی واشنگتن مبنی حمله هوایی جنگنده های روسیه به مواضع غیرنظامیان در شرق حلب عنوان می شود حال آنکه دولت مسکو با رد همه این اتهام ها تاکید می کند که در حملات خود تنها گروه های تروریستی شناخته شده را هدف قرار می دهد.

نشست اتحادیه اروپا امروز با هدف بررسی موضوعاتی چون بحران مهاجرت، تجارت، برگزیت و آینده رابطه با سوریه در بروکسل –مقر اتحادیه اروپا- برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: