کد خبر: ۶۸۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
تعداد بازدید: ۲۸۶
رضا پدیدار گفت:«به صورت انتزاعی نمی توانیم بگوییم که چون تیم فرهنگی کشور تغییر می کند، الزاما تیم اقتصادی دولت نیز تغییر کند.»

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،رضا پدیدار، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با خبرآنلاین درباره تحولات اخیر کابینه دولت یازدهم اظهار داشت:« رابطه ای بین تغییرات در تیم فرهنگی کشور با تغییرات به طور همزمان در تیم اقتصادی رابطه ای مشاهده نمی کنم. یعنی رابطه منطقی بین این تغییرات در نظام اجرایی و عملیاتی وجود ندارد. »

وی افزود:«نظام اجرایی و عملیاتی در همه کشورها و دولت ها ناظر بر یک برنامه ریزی و اجرای برنامه است. لذا مبانی فرهنگی در کشور برنامه ریزی خود را دارد که هدف های خود را که از قبل تعیین شده اجرا می کند. به همین ترتیب رابطه ای بین این دوتا وجود ندارد.»

پدیدار گفت:« در فرآیند سیاسی همه ما به یکدیگر متصل هستیم و لذا به صورت انتزاعی نمی توانیم بگوییم که چون تیم فرهنگی کشور تغییر می کند الزاما تیم اقتصادی دولت نیز تغییر کند. »

وی ادامه داد:« اگر ضرورت های تغییر در تیم های تخصصی ،اجرایی و عملیاتی به وجود می آید،مدیران انگیزه هایشان را از دست می دهند، هرکدام از فعالیت ها را باید در گام نخست به صورت مستقل ببینیم و سپس سهم آن ها را در فرآیند اجرایی کشور بررسی کنیم.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: