کد خبر: ۶۸۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۴۷۸
بانک قرض الحسنه مهر ایران پرچمدار توانمندسازی اقشار ضعیف و توانمندسازی جوانانرفع مشکلات مالی و توانمندسازی جوانان، شرط اصلی و مهم تسهیل در امر ازدواج می باشد و بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان پیشتاز و پرچم دار عرصه مسئولیت های اجتماعی، اولین بانکی است که به پرداخت تسهیلات یکصد میلیون ریالی ازدواج جوانان مبادرت ورزید.
به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان در دو محور تامین مالی در زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی ازدواج گامهای موثری برداشته است.
این بانک به عنوان پیشتاز و پرچمدار  در رفع مایحتاج ضروری و توانمندسازی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه، اولین بانکی است که به پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج جوانان مبادرت ورزید و تا کنون قریب به 600 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت نموده است.
همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه های اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 تا کنون بالغ بر 51 ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی، کارآفرینی و کسبه وصنوف پرداخت کرده که این امر کمک شایانی در کاهش نرخ بیکاری و رفع موانع اقتصادی ازدواج جوانان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: